۳۶۹۸۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۲ نمایش از فردا در تالار مولوی

دو نمایش «نبرد گالیله» و «نمی‌دونم یا بغضی که نمی‌ترکد» به عنوان فصل جدید تالار مولوی از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: دو نمایش «نبرد گالیله» و «نمی‌دونم یا بغضی که نمی‌ترکد» به عنوان فصل جدید تالار مولوی از دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود.

فصل جدید تالار مولوی با پایان یافتن نمایشهای چون «الجزایر» و «فردا» در تالار بزرگ و کوچک این مجموعه، نوبت به آثار تازه‌ای از نسل نو تئاتر کشور خواهد بود.

نمایش «نمی‌دونم یا بغضی که نمی‌ترکد» نمایشی است که میهمان بعدی سالن کوچک مولوی است و به زودی جایگزین نفردا می‌شود. «نمی‌دونم»، یک مونودرام اجتماعی- تاریخی به کارگردانی علی بیگدلی است که مریم داننده فرد در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

در این نمایش ملک تاج، همسر مشاور دکتر مصدق در بحبوحه‌ کودتای ۲۸ مرداد ماه سال ۳۲ از اتفاقات مرموز زندگیش می‌گوید. عوامل این نمایش عبارتند از دستیاران کارگردان: یگانه خدیوی و امیرخسروی، گریم: شیما شامی، طراحی پوستر و بروشور: آیدین خان‌کشی‌پور، مدیر صحنه: شیما شامی و دینا دانش، اجرای لباس:‌ مهرنوش بلمه، عکاسان: زهره صفی‌نور و مجتبی عرب‌زاده، طراحی صحنه: علی بیگدلی، اجرای صحنه: امیر خسروی، دستیار صحنه: دینا دانش، طراحی و اجرای نور و ساخت تیزر: علی بیگدلی، موسیقی: محمدرضا پوستی، خواننده: عماد خانکشی پور، تبلیغات: آتلیه نقش مس.

«نمی‌دونم یا بغضی که نمی‌ترکد» از ۲۶ مرداد هر شب ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.


نمایش «نبرد گالیله» نوشته نویسنده بزرگ آلمان،‌ برتولت برشت نیز در سالن اصلی جایگزین «الجزایر» می‌شود. «نبرد گالیله» را که بر اساس ترجمه حمید سمندریان آماده اجرا شده، مسعود طیبی طراحی و کارگردانی کرده است.

داستان این نمایشنامه، در ارتباط با تلاشهای گالیله دانشمند شهیری است که اثبات می‌کند خورشید ثابت است و این زمین است که دور آن می‌چرخد.

آریاز ذوالفقاری، الهام جدی، ایمان میرهاشمی، زهره زرگر، علیرضا قیدری، شیوا امانی، مژگان رایگان، محمدرضا جوادی، شهاب ملک‌پور، رضا شرافتی، فخرالدین سادات‌زاده، مرتضی پادیاد، متین حیدریان، سالار خمسه، علی محمودزاده، محمد صادقی، سهیل باباعلی، هاله بهبودی و عاطفه غضنفری، بازیگران «نبرد گالیله» هستند که پانزده ماه این نمایش را تمرین کرده‌اند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و نور: سعید حسنلو، طراح لباس: سمانه احمدی مطلق، طراح گریم: بتسابه نعیمایی، دستیار کارگردان: ایمان میرهاشمی، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، موسیقی: میثم شبیری، مشاور رسانه: مهرنوش قهرمانی، تهیه کننده: مسعود طیبی.

«نبرد گالیله» از روز دوشنبه 25 مرداد ماه و در ساعت 20:30 با مدت زمان 100 دقیقه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج