اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۹۹۹۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیش‌ نمایشی از نسل جدید هیوندای i۳۰

هیوندای به زودی طی مراسمی اختصاصی در کره جنوبی، نسل جدید هاچبک محبوب i۳۰ رو معرفی خواهد کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: هیوندای به زودی طی مراسمی اختصاصی در کره جنوبی، نسل جدید هاچبک محبوب i۳۰ رو معرفی خواهد کرد. حال این غول خودروسازی تصاویر و تیزر تبلیغاتی از i۳۰ منتشر کرده تا پیش‌نمایشی از این خودرو را ارایه بدهد.
پیش‌ نمایشی از نسل جدید هیوندای i30

هیوندای تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) را برای معرفی نسل جدید i30 در کره‌ جنوبی در نظر گرفته است. سپس این خودرو در ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس به صورت رسمی معرفی و در معرض نمایش خبرنگاران سرتاسر جهان قرار می‌گیرد.

نسل دوم i30‌ در حال حاضر پنجمین سال حضور خود را سپری می‌کند. این خودرو نقش بسیار مهمی را در بین محصولات هیوندای ایفا می‌کند. به گفته‌ی این شرکت، i30 خودرویی در قلب خانواده‌ی هیوندای بوده و به خوبی نشانگر فلسفه‌ی این برند است. نسل سوم i30‌ در همین راستا با بهره بردن از زبان طراحی جدید هیوندای، توسعه یافته است.

در تصاویر منتشر شده‌ی هیوندای از i30‌ می‌توان جلوپنجره‌ی عظیم شش‌وجهی این شرکت را که اکنون نزدیک به یک دهه از معرفی آن می‌گذرد، مشاهده کرد. در زبان طراحی جدید هیوندای این جلوپنجره به واسطه‌ی قوس‌های طرفین خود، از ظاهری آبشار مانند بهره می‌برد که به زیبایی آن دوچندان افزوده است.

پیش‌ نمایشی از نسل جدید هیوندای i30

نسل جدید هیوندای i۳۰ از چراغ‌های مشابه با برادران بزرگ‌تر خود بهره می‌برد که از فاصله‌ی نزدیکی با جلوپنجره شروع شده و تا نزدیکی گلگیر‌ها ادامه یافته است. چراغ‌‌های ال‌ای‌دی دی‌لایت نیز به صورت عمودی در طرفین پایین سپر قرار گرفته‌اند.

در بخش انتهایی خودرو نیز چراغ‌های عقب i۳۰ نمایانگر نسل جدید توسان و i۲۰ هستند. طراحی چراغ‌های عقب نسل جدید خودرو‌های هیوندای به نحوی انجام شده‌اند تا حرف H هنگام روشن شدن آن‌ها نمایان شود. پیتر شریر در خصوص طراحی این خودرو گفت:

این خودرو مخصوص تمام مشتریان ما است. ما هنگام طراحی این خودرو تنها سلایق تعداد خاصی از مشتریان خود را در نظر نگرفتیم و نظرات تعداد زیادی از کاربران را پرسیدیم. این طراحی، نمونه‌ی تکامل یافته‌ی زبان طراحی هیوندای موتورز است که با استفاده از خطوط طبیعی، سطوح اصلاح شده و ساختار بهینه‌ی شده‌ی بدنه، نمای بی‌نظیری را به ارمغان آورده است.

پیش‌ نمایشی از نسل جدید هیوندای i30

در بخش مشخصات فنی پیش‌بینی می‌شود که نسل جدید i۳۰‌ از اجزای مشابهی با النترا بهره ببرد که شامل پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی می‌شود.

البته نکته‌‌ای که منجر به خاص شدن بیش از پیش i۳۰ بین محصولات هیوندای می‌شود، بهره بردن این خودرو از برند جدید اسپرت N هیوندای است. طبق گزارشات منتشر شده‌ی i۳۰ به عنوان اولین خودروی هیوندای در نسخه‌ی خاصی با برند N و توان ۲۷۰ اسب بخار عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تیزر تبلیغاتی هیوندای از پیش‌نمایش هاچبک i۳۰ دعوت می‌کنیم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
پیش‌ نمایشی از نسل جدید هیوندای i30
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج