جاباما
۳۷۰۸۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ادامه ماجرای سخنان توهین‌ آمیز یک استاندار

شنیدم در شورای اداری آقای استاندار خراسان شمالی حرف‌هایی گفته که نامناسب بوده و به ایشان تذکر دادم و امر به معروف کردم که عذرخواهی کنند، اما ایشان گفت من این حرف‌ها را نگفتم ولی صدای ایشان پخش شده و مردم شنیده‌اند.

شفاف نیوز: موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به توهین استاندار خراسان شمالی به مردم این استان، تصریح کرد: شنیدم در شورای اداری آقای استاندار خراسان شمالی حرف‌هایی گفته که نامناسب بوده و به ایشان تذکر دادم و امر به معروف کردم که عذرخواهی کنند، اما ایشان گفت من این حرف‌ها را نگفتم ولی صدای ایشان پخش شده و مردم شنیده‌اند.

وی خواستار عذرخواهی رییس‌جمهور، وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی شد و اظهار کرد: در عین حال این تذکر داده شده است و به دولت هم نامه نوشتم و خواستم شخص رییس جمهور،وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی عذر خواهی کنند. گرچه آقای استاندار گفته من این حرف‌ها را نگفته‌ام و از مردم عذرخواهی نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مردم اعتراضات زیادی نسبت به این صحبت‌‌ها داشته‌اند و سه بار قصد راهپیمایی داشتند که مسوولان مانع شدند و از آقای استاندار شنیدم که برخی مسوولان هم خواستار عذرخواهی وی شده‌اند اما ایشان عذرخواهی مناسبی انجام نداده است. بنده از وزیر کشور هم سوال کردم که باید بیاید و در مجلس جوابگو باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      بار اول نیست که مسئولین حرفی که زدن رو انکار می کنن!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج