۳۷۱۱۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هیتلر؛ خشن‌ترین باج افزار

کارشناسان امنیتی باج افزار هیتلر را شناسایی کرده‌اند که با قرار رفتن روی سیستم کاربر و دریافت باج، اطلاعات رمزگذاری شده را حذف می‌کند.

وب سایت سایبربان: کارشناسان امنیتی باج افزار هیتلر را شناسایی کرده‌اند که با قرار رفتن روی سیستم کاربر و دریافت باج، اطلاعات رمزگذاری شده را حذف می‌کند.

هیتلر؛ خشن‌ترین باج افزار

به گزارش واحد متخصصین سایبربان؛ امروزه باج‌افزارها به عنوان یکی از تهدیدات مخوف برای کاربران اینترنت و ابزاری برای پیش برد اهداف کلاه‌برداری اینترنتی شناسایی شده‌اند. در ماه گذشته کارشناسان باج افزار جدیدی را شناسایی کردند که یکی از مخرب‌ترین این تجهیزات باج افزار هیتلر بود؛ پس از رمزنگاری فایل‌های مورد نظر خود را پس از رمزنگاری به آسانی حذف می‌کند.

درواقع، توسعه‌ی باج‌افزارها توسط برنامه نویسان بدون طرح و برنامه را می‌توان به‌عنوان یک تهدید برای زیرساخت‌ها قلمداد کرد. در این میان باج افزار نام‌برده پس از دسترسی به اطلاعات کاربر، یک پیام هشدار ارسال می‌کند که دسترسی کاربر به اطلاعات را در صورت پرداخت باج امکان‌پذیر می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مهاجمان با استفاده از یک روش غیرمعمول برای پیش برد فعالیت خود از طریق کارت‌های نقدی وودافون (Vodafone1 ) درخواست 25 یورو باج می‌کند.
موسسه امنیتی Bleeping Computer در مورد باج افزار هیتلر جزییات جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌دهد کدهای مخرب باج افزار با قرار گرفتن در دسته‌ای از فایل‌ها پس از وارد شدن به سامانه کاربر فعالیت رمزنگاری خود را شروع کرده و پس از آن یک پیغام با مضمون «اطلاعات رایانه شما رمزگذاری شده است» و برای دسترسی کاربر به اطلاعات درخواست باج می‌کند. این پیغام برای مدت یک ساعت روی صفحه کاربر قرار می‌گیرد و در صورت پرداخت یا عدم پرداخت باج توسط کاربر، فایل‌های قفل‌شده به یک‌باره حذف می‌شوند.
________________________
1) شرکت مخابرات انگلیسی وودافون یکی از شرکت‌های چندملیتی است که در انگلیس قرار دارد و که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابرات سیار جهانی به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج