۳۷۱۱۹۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

بازاریاب لواشک با حقوق ۳ میلیون تومان!

اقتصادنیوز در گزارشی به پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته جاری پرداخت.

اقتصادنیوز در گزارشی به پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته جاری پرداخت.

بازاریاب ملک و املاک با روابط عمومی قوی و آ‌موزش رایگان در حین کار و با درآمد ماهانه پنج تا ۱۰ میلیون تومان در رتبه اول پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته قرار دارد.

دعوت به همکاری از یک دندانپزشک فارغ‌التحصیل با درآمد حداقل ۷.۵ میلیون تومان در صورت دارا بودن پروانه مطب، دومین شغل پردرآمد آگهی‌شده هفته به نظر می‌رسد.

همچنین در بخش بازاریاب مواد غذایی، در یک آگهی از ۱۰ نفر بازاریاب باتجربه جهت پخش لواشک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با مزایای عالی و در آگهی دیگری از بازاریاب حرفه‌ای خا نم و آقا با درآمد ماهانه دو میلیون تومان همراه با بیمه اعلام نیازمندی شده است.

در یکی از آگهی‌ها از بازاریاب خانم یا آقا جهت پخش روغن موتور با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و در آگهی دیگری بازاریاب جهت پخش اسباب‌بازی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با پورسانت و بازاریاب باسابقه، دارای وسیله پخش ویزیت، جهت کار در خشک‌شویی به صورت تمام‌وقت با درآمد ماهانه دو میلیون تومان دعوت به همکاری شده است.

در چندین آگهی از تعداد زیادی راننده همراه با اتومبیل جهت کار در آ‌ژانس و تعداد زیادی راننده وانت جهت باربری دعوت به کار شده است. راننده آژانس با درآمد ماهانه پنج میلیون تومان به صورت صبح، عصر و شب حوالی مناطق سعادت‌آباد، مجیدیه و سیدخندان و همچنین راننده وانت جهت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و راننده با نیسان یخچال‌دار جهت فعالیت در شرکت پخش مواد غذایی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان از دیگر نیازمندی‌های آگهی‌شده هستند.

در بخش نگهدار کودک و سالمند، تعداد زیادی آگهی به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعداد زیادی خانم جهت نگهدار سالمند و کودک با درآمد ماهانه ۲.۵ میلیون تومان همراه با بیمه و در یک آگهی دیگر، نگهدار کودک و سالمند با درآمد ماهانه تا سه میلیون تومان همراه با بیمه اشاره کرد.

بازاریاب لواشک با حقوق 3 میلیون تومان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      بازاریابی ها که همش دروغه

    • سلی

      بشنو باور نکن همش تله میندازن اخر سر خودت فرار میکنی بدون این که پولت بگیری

    • بدون نام

      واقعا پرستار کودک و سالمند من دیدم ۲ تا ۳ ملیون حتی بیشتر درآمد دارند.
      املاک هم بستگی به طرف داره بازاریابی همینظور. اگر کمی همت و عرضه داشته باشه بله میتونه

    • راننده آژانس بیکار بخورنمیر

      ای اقای بازاریاب من راننده اژانسم تو برجی 1/5برای من بده24ساعت دربس خودت وخانوتدت میشم بشنو باورمکن مردم کجا پول دارن که ماشین دربست کنن

    • حمید

      سلام یه شغل میشناسم که ماهی 20 ملیون به 2ساعت در روز درآمد داره ترک اعتیاد برای یک ماه دکتر 1میلیون
      پول میده شربت متادون با قرص میگیره که به معتاد
      بیچاره بده 250سی سی براخودش 4800در میاد میفروشه 100000تومان تازه اگه خوب کار کنه اگه بخواد توش بزنه که..... 50تا کپی کارت ملی میاره پرونده درست میکنه خودشم همه رو امضا میکنه میره دانشکده سهمیه متادون میگیره آزاد میفروشه حالا حساب کن سر به 100میلیون میزنه خودم یه جا کار میکنم سرم درد میگیره همه قرصها وشربتها رو آزاد میفروشه هیچ بازرسی هم نیست خدا ازشون نگذره هر کس این کارارو میکنه تازه این بنده خدا 2ساعت در روز باز است بعضیها که 2ساعت هم بعداظهر باز هستند

    • بدون نام

      باور کنید اگر شربت تریاک را به اسانی وارزان در اختیار مصرف کننده قراردهند به جرات میگم هفتاد درصد جرم ومعتاد متجاهر از بین میره ولی یه معتاد ازکجا بیاره که صد هزار تومان به ان پزشک با شرف بده که سهمیه اش را از اقای دکتر بگیره همون بهتر که توی بیغوله ها دنبال نشگی بگرده اون وقت اقای دکتر توفکر سفر خارج یا مدل بالاتر ماشینش باشه که از این صد تومانهای خون الود دست معتادی که النگوی دخترش را فروخته تهیه کنداصلا شربت تریاک چرا باید دست دکتر باشه کاش دست یک قدرت نظامی بود.باور کنید من این را شخصا تجربه کردم میشه باشربت تریاک اعتیاد را کنترل کرد اگر دست واسطه هارا از این میان برید

    • بدون نام

      حمید جان منظور شغل شریف است نه شغل کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج