۳۷۱۳۷۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

جنسیس G۹۰ با بیشترین آپشن می آید

هیوندای با ارایه خودرو جنسیس در سال ۲۰۰۸ شانس خود را در بخش خودروهای لوکس امتحان کرد. واکنش مثبت مشتریان نسبت به این خودرو و استقبال خوب از آن باعث شد هیوندای اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و برای وارد شدن به بازار خودروهای لوکس دورخیز کند.

وب سایت دیجیاتو - سعید علیپور: هیوندای با ارایه خودرو جنسیس در سال ۲۰۰۸ شانس خود را در بخش خودروهای لوکس امتحان کرد. واکنش مثبت مشتریان نسبت به این خودرو و استقبال خوب از آن باعث شد هیوندای اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و برای وارد شدن به بازار خودروهای لوکس دورخیز کند. نتیجه این شد که کمپانی هیوندای با تاسیس برند جنسیس در سال ۲۰۱۵ ورود خود به جمع سازندگان خودروهای لوکس را به طور رسمی اعلام کرد.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

برند تازه تاسیس و لوکس هیوندای اهداف بزرگی را در سر دارد. G۹۰ سدان فول سایز و لوکس ترین خودروی جنسیس در همان کلاسی قرار دارد که خودروهای نام آشنا و جا افتاده ای مثل ب ام و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس سال هاست در آن حکمرانی می کنند.

به تازگی جنسیس اطلاعاتی از نسخه ۲۰۱۷ این پرچمدار لوکس را که قرار است وارد خاک آمریکا شود، منتشر کرده است.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

بدنه G۹۰ بر اساس مفهوم "ظرافت عضلانی" (Athletic Elegance) شکل گرفته است. این مفهوم که در هویت ظاهری همه محصولات جنسیس متبلور خواهد شد، برای اولین بار تحت نظارت پیتر شرایر در G۹۰ نمود پیدا کرده است.

شکل کلی بدنه این خودرو با توجه به کاپوت کشیده، فاصله محوری زیاد، قرار گرفتن چرخ ها در چهار گوشه اتاق و طراحی خاص قسمت عقب، یادآور حس قدرت و آراستگی است.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

درون کابین مجلل این اتومبیل، استفاده از با کیفیت ترین مواد در دستور کار قرار گرفته؛ همچنین ارگونومی و راحتی سرنشینان نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تمام اجزای کابین طوری طراحی شده اند که سرنشینان در عین راحتی با کمترین تلاش نیازهای خود را برطرف کنند.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

با توجه به فاصله محوری بسیار زیاد، فضای داخلی بسیار سخاوتمندانه طراحی شده و به هیچ وجه کمبودی از این بابت احساس نخواهد شد.

علاقه مندان به موسیقی نیز می توانند با استفاده از سیستم صوتی بسیار با کیفیت لکسیکان، از ترانه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

در بخش پیشرانه، برای G۹۰ که در کره با نام EQ۹۰۰ شناخته می شود دو موتور در نظر گرفته شده است. گزینه اول یک نمونه ۳.۳ لیتری تویین توربو V۶ است که توانایی تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت را دارد، گزینه دوم هم موتوری V۸ با حجم ۵ لیتر می باشد که خروجی آن ۴۲۰ اسب بخار عنوان شده است.

نیروی تولید شده توسط این موتورها با همکاری یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به چرخ های عقب یا هر چهار چرخ منتقل خواهد شد.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

چراغ های فول LED در جلو و عقب، ضربه گیرهای تطبیق پذیر ساخت ZF در سیستم تعلیق، سیستم صوتی پیشرفته و رینگ های ۱۹ اینچی با قابلیت جذب صدا بخشی از تجهیزات استاندارد است که در لیست بلند G۹۰ دیده می شود.

جنسیس حتی پا را فراتر گذاشته و با تهیه جدولی به مقایسه قابلیت های ایمنی G۹۰ و رقبا پرداخته است؛ در این جدول ۱۱ مورد از ویژگی هایی که G۹۰ بصورت استاندارد و رقبا بصورت آپشن ارایه می کنند آورده شده است.

خودروهای حاضر در این لیست عبارتند از لکسوس LS۴۶۰، مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری ۷، کادیلاک CT۶ و آئودی A۸.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت G۹۰ در آمریکا مشخص نشده است اما می توان پیشبینی کرد که بهای آن کمتر از رقبا خواهد بود. برای مقایسه ب ام و ۷۴۰i با موتور ۳ لیتری توربوشارژ، ۳۲۰ اسب بخار قدرت و گیربکس ۸ دنده خودکار چیزی در حدود ۸۲ هزار دلار قیمت دارد.

جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

پرچمدار G۹۰ بعد از سدان سایز متوسط G۸۰ دومین خودروی برند جنسیس است که وارد بازار آمریکا خواهد شد؛ بازاری که یکی از رقابتی ترین ها در نوع خود بوده و می تواند عیار محصولات لوکس کره ای را تعیین کند.

جنسیس (بخوانید هیوندای) با نشانه گرفتن برترین خودروهای لوکس، بار دیگر عزم جدی خود را در مسیر پیشرفت نشان داده است، مسلما موفقیت در این کلاس با وجود آلمانی های سردمدار کار راحتی نخواهد بود اما رقابت با این بزرگان تجربه های زیادی را به کمپانی کره ای خواهد آموخت.
جنسیس G90 با بیشترین آپشن می آید

هیوندای و در اصل کره ایها با موفقیت های روز افزون خود اهمیت برنامه ریزی و استراتژی هدفمند را بصورت عینی نشان می دهند.

اگر صنعت خودروی ما هم با برنامه بود، می شد بجای ترجمه و انتشار اخبار مربوط به موفقیت هیوندای، با افتخار از پیشرفت خودروهای داخلی و عملکرد خوب آنها حداقل در سطح منطقه بنویسیم؛ چیزی که به نظر می رسد در حد یک آرزو باقی خواهند ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلم

      خودروهای کره ای و ژاپنی تو خیابونای آمریکا و کشورهای خودروساز درجه یک دنیا جولان میدن اونوقت ایران خودرو و سایپا با افتخار از صادرات خودروهای بیست ساله به عراق و افغانستان و الجزایر و ...... حرف میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج