۳۷۲۰۴۰
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

پرداخت وام ۴۵ میلیون تومانی به پرسنل ناجا

هیئت دولت در جلسه امروز خود به ریاست رییس‌جمهور، با پرداخت وام خرید مسکن به میزان ۴۵۰ میلیون ریال برای تعداد ۲۷ هزار نفر از کادر نیروی انتظامی با سود ۴ درصد موافقت کرد.

خبرآنلاین: هیئت دولت در جلسه امروز خود به ریاست رییس‌جمهور، با پرداخت وام خرید مسکن به میزان ۴۵۰ میلیون ریال برای تعداد ۲۷ هزار نفر از کادر نیروی انتظامی با سود ۴ درصد موافقت کرد.

هیات وزیران در این جلسه با پرداخت مجموع مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال به نیروی انتظامی برای پرداخت وام خرید مسکن به کادر این نیرو به میزان سقف فردی ۴۵۰ میلیون ریال (۴۵ میلیون تومان) با سود ۴ درصد موافقت کرد.

بر این اساس سازمان برنامه و بودجه مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی را تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار را تضمین و پرداخت خواهد کرد.

همچنین هیئت دولت در این جلسه دستورالعمل اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و چگونگی حل اختلاف بین سازمان خصوصی‌سازی و تأمین اجتماعی را اصلاح کرد.

هیئت وزیران در ادامه جلسه میزان کمک هزینه قابل پرداخت به مراکز توانبخشی غیردولتی را در سال ۱۳۹۵ مشخص و افزایش داد.

بر این اساس میزان کمک هزینه (یارانه) پرداختی سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی روزانه و شبانه بابت نگهداری، خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی معلولان بدین شرح اعلام می شود. مراکز نگهداری روزانه درجه (۱) سالمندان و بیماران روانی مزمن ۳ هزار و ۸۱۰ میلیون ریال، درجه (۲) ۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، مراکز شبانه روزی درجه (۱) ۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال، درجه (۲)- ۵ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین ارایه خدمات تخصصی توانبخشی در منزل به این افراد یکهزار و ۳۴۰ میلیون ریال و کارگاه‌های تولیدی ۳۹۲ میلیون ریال خواهد بود.

همچنین به مراکز شبانه‌روزی درجه (۱) جهت نگهداری معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن فاقد سرپرست ۶ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال و درجه (۲) ۶ هزار و ۲۲۰ میلیون ریال تخصیص یافت.

به مراکز شبانه درجه (۱) جهت نگهداری معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن با نیازهای خاص (ایدز، هپاتیت، ام اس، آلزایمر و ضایعه نخاعی) ۶ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

برای مراکز نگهداری افراد دارای اطلاعات نافذ رشد (اوتیسم) روزانه درجه (۱) ، ۴ هزار و ۳۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین سازمان بهزیستی کشور مجاز شد با در نظر گرفتن کیفیت خدمات ارایه شده در مراکز مذکور و باتوجه به سقف اعتبارات مصوب، نسبت به پرداخت یارانه براساس درجه بندی مراکز منطبق با ضوابط مربوط اقدام کند.

هیئت وزیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت را مجاز کرد که با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری و وزارت امور خارجه اقدام به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه تجارت ترجیحی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری لبنان در مدت سه سال آینده کند.

همچنین در این جلسه هیئت وزیران وزارت نیرو را به عنوان مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلوانی تعیین کرد.

هیئت وزیران در جلسه روز چهارشنبه بند (د) ماده (۲۱۶) قانون برنامه توسعه را تداوم داد و با اصلاحی مقرر کرد که این مصوبه به صورت بند الحاقی به لایحه برنامه ۶ توسعه به مجلس ارایه شود.

بر این اساس در مورد حل اختلاف مراجع و دستگاه‌های اجرایی که بر اساس قانون اساسی مصوبات هیئت وزیران و نظر رییس جمهوری است، چنانچه به هر دلیل دستگاه اجرایی ذی ربط از اجرای تصمیم مرجع حل اختلاف خودداری کند، علاوه بر برخورد قانونی با مستنکف یا مستنکفین در چارچوب قانون رسیدگی به تخلفات اداری، سازمان برنامه و بودجه کشور مطابق رای مرجع مذکور، حداکثر ظرف مدت ۱۸ ماه از تاریخ و جدول رای، بدون الزام به رعایت محدودیت‌های جابجایی در بودجه تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای، از محل تخصیص اعتبارات سنواتی دستگاهها، مبلغ مربوط را کسر و با مطالبات آنها تهاتر می کند.

در ادامه این حکم آمده است: در خصوص شرکت های دولتی و یا موسسات انتفاعی وابسته به دولت، اجرای تکلیف مذکور از محل حساب شرکت‌ها و موسسات انتفاعی یادشده و نزد خزانه به عهده وزارت مور اقتصادی و دارایی و خزانه داری کل کشور می باشد.

هیئت دولت یازدهم همچنین به وزارت نفت اجازه دادند که به نمایندگی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران با شرکت ملی نفت قرارداد امضا کرده و درباره نحوه اندازه گیری حجم و وزن نفت شامل نفت خام و میعانات گازی و گاز طبیعی و فرآورده های نفتی وگازی طبق دستورالعمل مشخص اقدام کند.

هیئت وزیران همچنین به گزارش کمیسیون امور زیربنایی، صنعت ومحیط زیست هیئت دولت درباره اصلاح ماده (۵) آیین نامه اجرایی کمیسیوهای جلوگیری از سوانح راه آهن رسیدگی و آن را تایید کردند.

همچنین گزارش کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت، درباره پیش نویس متن الحاقی به سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد بشری در هیئت وزیران مطرح و به تصویب رسید.

در این گزارش موادی از قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری اصلاح شد.

این اصلاح به منظور حمایت از اجرای احیاء، بهسازی و نوسازی، پیشگیری از ایجاد و توسعه، جلب همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های ذی ربط در فرایند احیاء و ایجاد مدیریت یکپارچه و ایجاد وحدت رویه بین عوامل مرتبط ملی و محلی در بافتهای فرسوده و ناکارآمد، به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

در این جلسه، هیئت دولت، مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار به عنوان مرز زمینی مجاز برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالا و مسافر مشخص شد.

هیئت وزیران در ادامه با اصلاح لایحه تشکل‌های مردم نهاد موافقت کرد. اصلاح این لایحه به منظور تسهیل در فعالیت آنها و همچنین اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه اصلاح شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایا به مابقی کارمندان دولت هم تعلق میگیرد و یا ما بایستی با سودهای سرسام اور دنبال وامهای تا سقف 20 میلیون باشیم

    • بدون نام

      والا من با 15 سال سابقه تو ارتش و 15 سال کسور مسکن نه تنها به من وام ندادن الان میگن بیاین پولاتونو بردارین ببرین وام نداریم برا شما. خواهشا یکی بیاد مشخص کنه فرق بنده با یه گروهبان ناجا با 3 سال خدمت چیه هنوز مستاجرم و برادر هم خون بنده تو سپاه با سنوات کمتر از حقیر برا کجا خدمت میکنه که بهش وام چند ده تومنی دادن من هنوز نتونستم حق خودمو بگیرم هر چند مطمئن هستم شما نظرمو انتشار نمیدین و اگه احیانا هم منتشر کنین کسی جوابی به بنده نمیدهد

    • بدون نام

      پس ما معلما چی.
      به ما وام کم بهره نمیدین

    • معلم بیچاره

      پس این دولت بیعرضه فقط برا ما معلما نداریم نداریم میکنه به خدا من ۲۰سال خدمت کردم حتی دریغ از یک وام ۱میلیونی

    • بینام

      خوش ب حالتون پس ما کارگرای حلال خور چی

    • رامین

      بیچاره مردمی که نه کارمند دولت هستن و نه نظامی و نه مسئول کشوری.هرچی تسهیلاته بین خودشون تقسیم کردن.ماها باید بریم بمیریم.

    • بدون نام

      چرا نظرات رو بلوک میکنین..........

    • بدون نام

      سلام به همه دوستان شما هایی که اعتراض میکنی آقا معلم میتونی مشخص کنی تو سال چند ماه کار میکنید؟؟؟.................... کمی کلاه خودتونو قاضی کنید سپاسگذارم.

    • ناشنلس

      سلام برهمگی نظر همگی محترم ولی وجدانا" زحمت پرسنل ناجا را چه کسی عینا درک می کنه بخدا یک شب بیداری تو سختی بخدا زود قضاوت نکنید طرف می شناسم تو نیرو انتظامی به نون شبش م حتاجه ولی عزت نفسش اجازه بی حیائی نمی ده اونی هم که وام صحبتش هست باید چند سال از حقوق کسر کنن تازه نوبت بر سه آخر اینکه خدا برهمه بنده ها کریمه تشکر

    • بدون نام

      اقایی که نوشتید شما معلما چقدر کا ر میکنید خواستم عرض کنم بنده روزانه ۱۶۰ کیلومتر رفت برگشت محل کارمهم تا خانه هفتهای ۴روز هم مریم سرکار با ماشین خودم تازه شما حاضر هستید بچه تو ن رو توی تابستون ۵۰درجه بفرستین مدرسه اگه این کار رو میکنید ما هم حاضریم برایم مدرسه بدون کولر توی روستا

    • بی نام

      ....با کمی تحقیق در زندگی خصوصی پرسنل ناجا عزیزان متوجه اوضاع خراب مادی این پرسنل خواهندشد.

    • بدون نام

      سلام لطفاجزییات کاملکه. به چه پرسنلی از ناجا تعلق. میگردد اعلام بفرمائید

    • بدون نام

      بقیه نیروها چی , اون ها لازم ندارن مسکن!؟

    • بدون نام

      برادر های ناجایی انشاالله مبارکتان باشه حتما چیزی نیز بخ ما میرسه انجمن بنگا داران

    • بدون نام

      من با 25سال سابقه توناجا به ابلفضل قسم سال 84وام مسکن 6میلون دادن خودتان قضاوت کنی بااین پول چه میشه خرید ولا اززندگی عاجز شدم 2بچه کوچک دارم سو تغذیه گرفتن

    • بدون نام

      این وام ناجا براپرسنلیه که نوبت وام مسکنشانه وهیچ ارزشی هم نداره بااین پول میشه ... من این وامو نمیخوام مبارک نباشه باید 60سال دیگه خدمت کنم هی قسط بدم

    • بدون نام

      یه معلم رفیقمه با24سال خدمت 4میلون حقوقشه من پلیس با25سال خدمت 2میلیون ...

    • بدون نام

      منکه بابام توناجاس ... فقط نان خشک میخوریم بعضی اوقات سبب زمینی گوجه درطول عمرم هم تفریح نرفتم دلم لک زده برا یه بستنی خوش بحال بچه هایی که باباشون پولداره

    • رادین

      شمایی که همش به معلم ها اعتراض میکنید تا جایی که من خبر دارم این وام از محل صندوق ذخیره فرهنگیان قراره داده بشه پول از حقوق ما کسر میشه نیروی انتظامی استفاده میکنه والا حلال نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج