۳۷۲۸۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پاسخ آمریکا به ماجرای سانسور ویدئوی برجام

جان کربی گفت، ویدیوی نشست خبری وزارت امورخارجه درباره مذاکرات هسته ای محرمانه آمریکا و ایران عمدا حذف شده است اما، مدرکی دال بر اینکه این حذف به منظور مخفی کردن اطلاعات بوده باشد، وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا: جان کربی گفت، ویدیوی نشست خبری وزارت امورخارجه درباره مذاکرات هسته ای محرمانه آمریکا و ایران عمدا حذف شده است اما، مدرکی دال بر اینکه این حذف به منظور مخفی کردن اطلاعات بوده باشد، وجود ندارد.

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا به خبرنگاران گفت، مطمئن هستیم که ویدیوی آن نشست خبری، عمدا ویرایش و حذف شده است اما، آنچه که نمی توانیم مشخص کنیم این است که اساسا چرا این ویرایش صورت گرفت. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این کار با هدف مخفی کردن اطلاعات از مردم انجام شد.

به گزارش رویترز، حذف بخشی از نشست خبری ۲ دسامبر ۲۰۱۳ به طرح این سوال منتهی شد که آیا سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه آمریکا خبرنگاران را در زمینه انجام یا انجام نشدن مذاکرات هسته ای مستقیم و محرمانه آمریکا با ایران فریب داده است یا خیر.

وزارت امورخارجه آمریکا که در ابتدا حذف بخشی از این ویدیو را ناشی از اشتباه اعلام کرده بود، کمی بعد گفت که این حذف، عمدی بود.

کربی افزود، با توجه به ماهیت پراکنده و متغیر این حذف، تحقیقات اداره مشاور حقوقی وزارت امورخارجه نمی تواند یک اشتباه فنی را در حذف بخشی از این ویدیو منتفی بداند.
وی خاطر نشان کرد، نتایج این تحقیقات در اختیار 'جان کری' وزیر امورخارجه و اعضای کنگره گذاشته شد.

بخش حذف شده این ویدیوی شامل سوالاتی در کنفرانس خبری است که 'ویکتوریا نولند' سخنگوی وقت وزارت امورخارجه آمریکا، مذاکرات محرمانه آمریکا و ایران را درباره توافق هسته ای رد کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج