۳۷۳۱۵۲
۳۹ نظر
۵۰۰۴
۳۹ نظر
۵۰۰۴
پ

شوک لاريجانی به احمدی نژادی‌ ها

برايشان مهم نيست كه موضوع چه باشد و از هرچه گفته مي‌شود به عنوان سوژه براي مطرح كردن احمدي‌نژاد استفاده مي‌كنند اما يك موضوع خاص كه اخيرا از سوي محمد جواد لاريجاني مطرح شده براي آنها بسيار گران تمام شده است.

روزنامه آرمان: برايشان مهم نيست كه موضوع چه باشد و از هرچه گفته مي‌شود به عنوان سوژه براي مطرح كردن احمدي‌نژاد استفاده مي‌كنند اما يك موضوع خاص كه اخيرا از سوي محمد جواد لاريجاني مطرح شده براي آنها بسيار گران تمام شده است، اظهارات اخير محمد جواد لاريجاني مبني بر اينكه «احمدي‌نژاد پيشنهاد داده بود تا همه مواد غني‌شده هسته‌اي را يك جا بدهيم و خود ايشان هم با اوباما مذاكره و مساله را حل كند!»

براي اين طيف به منزله شوك بود. معمولا درباره موضوعات هسته‌اي برخي كارشناسان آگاه به موضوع وارد پاسخگويي مي‌شوند. اين‌بار اما علي اكبر جوانفكر را كه مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد است مامور پاسخگويي كردند كه به نظر مي‌رسد اصلا نقشي در مذاكرات هسته‌اي و غيره نداشته است و بر اساس همين ندانستن‌ها بود كه واكنش به محمدجواد لاريجاني در دو كلمه خلاصه شد: «مدرك بدهيد!»

مستندات ارائه دهد يا عذرخواهي كند!

علي‌اكبر جوانفكر اظهارات اخیر محمدجواد لاريجاني را تكذيب كرد و گفت: اين ادعا عاري از صحت است و او بايد براي اثبات آن سند ارائه كند. جوانفكر گفت:«از ايشان انتظار نمي‌رود كه بدون سند و مدرك سخن بگويد لذا توصيه مي‌كنم مستندات ادعاهاي خود را به افكار عمومي ارائه دهد يا در غير اين صورت با عذرخواهي از دكتر احمدي‌نژاد و مردم، نشان دهد كه به رعايت اصولي اخلاقي پايبند است.»

وي افزود: «بازنشر بيانيه تبادل سوخت هسته‌اي كه بسيار هوشمندانه تنظيم شده بود و روساي جمهوري ايران، برزيل و تركيه آن را امضا كردند و بازخواني پيش نويس توافق وين در دولت قبل و مقايسه اين دو با متن برجام در دولت كنوني، صحت و سقم ادعاي آقاي محمد جواد لاريجاني را روشن خواهد كرد، زيرا در توافق دولت قبل، مطلقا هيچ گونه امتيازي داده نشده و ايران هيچ تعهدي را كه روند فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران را با هرگونه محدوديتي مواجه سازد، نپذيرفته است.»

اگر بيانيه مشترك سه كشور به اجرا در مي‌آمد، ايران بدون هيچگونه تعهدي و با استفاده از تمام حقوق هسته‌اي خود، مي‌توانست با جهان به همكاري هسته‌اي بپردازد،جوانفكر گفت:«ابراز مخالفت امروز آقاي محمدجواد لاريجاني با اين طرح هدفمند دولت دهم نمي‌تواند مخالفت موثر آقاي علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با طرح مزبور را در آن موعد، توجيه نمايد.

اگر آقاي محمدجواد لاريجاني مي‌خواهد به دولت كنوني ايراد بگيرد چرا اصرار دارد اين كار را با نسبت دادن مطالب خلاف واقع به دكتر احمدي‌نژاد به انجام برساند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشق است احمدي نژاد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        به نظر نمیاد
        مگر دلیلی ارایه بشه

    • بینام

      من این حرفهارو قبول ندارم.چون ک چشم گوش مردم باز شده.دیگه نیازی ب فریب دادن مردم نیست.فقط دولت احمدی نژاد عشق.والسلام....

      پاسخ ها

      • سیجل

        چی میگی تو؟
        اره چشم و گوش مردم باز شده از دزدیهای ...
        قدرت خرید مردم رو آورده پایین.گند زده تو بازار بعد میگی عشق است احمدی نژاد؟
        ....

      • بدون نام

        عشق است؟ هههه ........

      • ایرانی

        به نظرم یک بتی از احمدی نژاد در ذهن خودتون پرورش دادین که جای تفکر و منطق و روشنگری رو گرفته اینجا شخص مهم نیست بلکه سیاست های کارا مهمتر است بهتر وقتی کامنت میذاریم کمی توضیح بدیم بعد تعریف و تمجید کنیم.
        لطف ایشان شامل شما هم شده البته نمیدونم شاید

    • سید یحیی بکاء

      عشقماحمدینژاد

    • بدون نام

      چقدر خوبه یکی از جنس فقرا مردمی باشد.عشق است احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقرا؟ ههههه بی نام عزیز این به اصطلاح فقیری که میگی با پول من و تو با تمام خانواده ش و وزرا به امریکا رفت توهم زدی توهم
        یه نگاهی هم به دانشگاه ایرانیان بکن که با پول من و تو دانشگاه ایرانیان را به اسم خودش زده

    • بدون نام

      این بامزه کی بوده که تکراری هی نوشته عشق است احمدی نژاد؟؟؟؟
      همه چیز که مستندات نداره حتما تو جلسه ای افاضات فرمودن
      خوبه که هر روز یک گند درمیاد بازم اینقد طرفداری میکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گندهای بدون سند و مدرک
        یعنی افاضات فاضله
        یعنی نوشتن رو یخ

      • بدون نام

        احسنت . ناراحت نشو میدونی چیه هم چشماشونو بستن و هم گوشاشونو والا دیگه آدم نباید خودش به خنگی بزنه که این همه اختلاس ها رو من انجام دادم؟ بابا بی خیال عشق است عشق است دراوردید

    • سیجل

      کسانی که از احمدی نژاد طرفداری میکنن...
      این همه بلا سر مردم ایران آورده بازم عشق است احمدی نژاد؟
      متاسفم برای کسی که طرفداری میکنه.مطمئنم این حرفام چاپ نمیشه.
      فقط میگم متاسفم همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که دو قرون عقل منطق و تعقل داشته باشن میفهمن که خدماتی که احمدی نژاد به مردم داد در هیچ دوره ایی انجام نشد حالا کسانی هم هستند که وقتی دستشون از بیت المال قطع شد یا اقوامشون خیلی بهشون فشار اومد و الان دارن با توهمات کذایی داستان پردازی میکنن
        بخواب ای خود بخواب زده

      • بدون نام

        برباد دادن 700 ملیارد دلار میگوید

    • بدون نام

      آقای عزیز وقتی شما دارید در مورد یه مساله ملی واسرار مهم ومهرمانه نظام صحبت میکنید تک تک کلماتتان رو که گفتید مستند میکنید وپایینش و امضا میکنید؟؟¿؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا نیاره روزی رو که احمدی نژاد برگرده خدا توبه خدا توبه مگه چیز دیگه ای تو کشور مونده که بفرسته اون بر آب؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم. خدایا بلای احمدی نژاد و احمدی نژادی ها را برای همیشه از سر کشور دفع کن.

    • بدون نام

      عشق است احمدی نژاد هر کسی از احمدی نژاد در 8سال ریاست جمهوری تخلفی دیده احمدی نژاد حاضر است بیاید مناظره کند متمعن هستیم احمدی نژاد برای هر مناظره حاضر است چون دلش پاک است دلسوزانه صداقت برای مملکت کشورمان ایران زحمت کشیده اند و پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند خودتان می بینید چقدر مستضعفان فقرا مثل ما صاحب خانه کرد مردم کارکرد دولت‌ها می بیننده مردم ایران دلاورانی هستند که آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورد اند با پیروی خط امام و رهبری عزیز انشاءالله پیروزو سر بلند باشید وطنم ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مناظره؟ بی نام عزیز دادگاهش رو نمیاد میخواد مناظره بیاد اون انقدر گستاخه که فقط بلد ... یا عکس ناموس طرف مقابل رو نشون بده البته باید یکی مثل خودش پیدا بشه و عکس ناموس احمدی نژاد رو بهش نشون بدن همین و بس.

    • بدون نام

      احمدی نژاد از لحاظ دانش و بینش و ادب سخن و آگاهی و توان مدیریت وو... اصلا در قد و اندازه ای نبود که نماینده و رئیس جمهور این مردم دانا و عزتمند باشه علی‌الخصوص در اجلاس ها که بین رییس‌جمهور های دیگه وای میستاد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که بین رییس جمهور های دیگه می ایستاد نمود داشت قد و وزن بود عزیزم بین قد و وزن و دانشو بینشو ادب و سخن و آگاهی و توان مدیریت فرقه عزیزم ، یاد بگیر
        البته احتمالا شما با همین تحلیلی همه چیز رو میبینی

    • بدون نام

      به احمدی نژاد میگن تواین هشت سال چه دستاوردی برای کشور به ارمغان اوردی '''ازجیبش یه شارژ دوهزارتونی درمیاره و میگه وقتی رییس جمهورشدم این شارژ دوهزاربود الان هم دارم میرم همین دوهزارتومنه

    • احمد

      هر چقدر تهمت بزنند او عزیز تر خواهد شد

    • نا شناس

      قسم به جان هرچه مرد احمدی نژاد بر می گرده چرا چون پشتیبان او مردم عادی هستند که به خدا انقلابشان وعدالت وخاکی بودن ایمان دارند مردم حسابی مسولین خدمتگذار خودشان می شناسند

    • فرامرز

      دوستان عزیزی که خود را وکیل و وصی مردم می دانید و فقط بلدید داد و فریاد کنید که احمدی نژاد ... بهتر است سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و بین مردم واقعی حضور پیدا کنید بعد حرف بزنید . شما که یک طیف خاص هستید و خود را همه کاره مردم میدانید فقط با تهمت زدن و داد و جنجال کارتان را پیش می برید . بروید بین مردم ببینید چه خبر است . هر گندی که زده میشه میچسبانید به دولت قبل .

    • رضا امیری

      تو این مملکت بروکراسی اداری اونقدر قدرتمند هست که برا استفاده از 5 کاغذ آ 4 باید 6 کاغذ آ 4 مستندات ارائه کرد اونوقت شما میفرمایی هر چیزی مستندات ندارد!!!!!!!! خیلی جالبه !!!!عزیز من بنده یه بازاریم تو یه شهر کوچیک زمان احمدی نِاد بازاری بودم الان هم هستم . به عنوان عضوی از بازار بهت میگه قدرت خرید مردم در زمان روحانی به شدت اومده پایین . به قران قسم عده ای از مردم هستن که میرن نون رو به صورت نسیه تا سر ماه اون هم به امید یارانه ی احمدی نژاد به صورت نسیه میگیرن. سال 62 حجم نقدینگی (البته علاوه بر بازاری بودن بنده کارشناس ارشد مدیریت هم هستم که به لطف دوستان کار مرتبط با رشتمو نتونستم پیدا کنتم یعنی اصلا کار نیست)135 ملیارد تومن بوده که در سال 92 این عدد به 570تا 650 هزار ذملیارد تومان رسید که البته از لحاظ اقتصادی رشد ناموزونی داشته که باعث بی ارزشی پول ملی و ایجاد تورم بوده که همین تورم مشخص میکرد که نقدینگی در دست مردمه . در سال 95 به گفته ی منابع غیر رسمی این عدد به تقریبا 950 هزار ملیارد رسیده !!! که این امار تکان دهنده است . میدونید چرا؟ به خاطر اینکه علاوه بر اینکه قدرت خرید پایین اومده این حجم عظیم نقدینگی نه در دست منه و نه در دست مردم عادی (کم درامد و با درامد متوسط) بلکه این نقدینگی تزریق یه نظام سرمایه داری تازه به رگ جامعه ... این یعنی اینکه سرمایه دار در این مملکت روز به روز سرمایه دارتر ، قشر متوسط فقیر و فقیر فقیرتر میشه . دوستان لطفا به هم بد و بیرا نگین بیایید بحث کنید و به نتیجه ی مطلوب برسید .

    • نا شناس

      اقای رضا امیری من هم تو پست بانک کار می کنم البته در روستا هستم90 در صدروستای ما وروستاهای اطراف به خاظر خوشکسالی قوتشان ففقط یارانه هست تا قبل از یارانه من خرج دختر م که ازداوج کرده ودوتا فر زند دارد می دادم به خاطر احتیاط سر پرست خانواده ولی خدارا شکر با امدن یارانه انها مستقل شده اند هیچ نیازی بمن ندارند قابل ذکر است کشاورزان منطقه ما در سال پانصد هزار تومان در امد کشاورزی ندارند درست است که یارانها تبرم زا بود ولی عدالت محور هم بود یارانه حق ملت است

    • بیتا

      چ خوشتون بیاد چ نیاد چ طرفدار احمدی نژاد باشین چ نباشین .96 رای میاره 100 درصد پس اینقد حرص نخورین

    • بدون نام

      به جون هرچی مرده احمدی اصل درده

    • بدون نام

      باسلام
      سال آینده ریاست جمهوری، احمدی نژاد با رای بالایی رییس‌جمهور میشه
      فعلا که دولت روحانی .........

    • شهرام

      خدماتی که احمد نژاد کرد هیچ دولتی تا الان نکرده
      اگه توی 8سال بهش میگفتن با آمریکا مذاکره کن طوری مذاکره میکرد که عزت ایران حفظ میشد

    • حمید

      اقا یا خانمی که هر وقت مطلبی از احمدی نژاد میزاره سایت بدو میایی صد تا پیام با اسم های مختلف در حمایت از احمدی نژاد میدی خدایی خسته نمیشی حداقل با اسم خودت بیا نظر بده میخای بگی خیلی احمدی نژاد خیلی طرفدار داره ولی از تعداد منفی های که میگیری معلومه چقدر طرفدار داره احمدی نژاد

    • بیزن نیک فر

      چرا می خواهید خیانت احمدی نژاد زا در افشای مسایل هستهای واقتضاد و........ لوس کنید احمدی نژاد لکه ننگ ایران است آدم خرافه گو ومسخره ای بود که اعتبار ایران وایرانی را لکه دار کرده ا ست

    • حسین

      احمدی نژاد ماه بوددوران احمدی نژاد کار و کاسبیه همه مردم رونق داشت ایرانی عزت داشت نه الان

    • بدون نام

      انشاءالله سال آینده احمدی نژاد رای بالایی بیاره تا سروکله این دروغ گوی. سخنگو نوبخت را دیگه نبینیم
      اخه چقدر دروغ
      ایشان تمام ثروتی را که در این چند سال جمع کرده توی یزد سرمایه گذاری کرده چون رشتیها میدونن که ایشان چقدر تا الان خورده

    • 108 عابد

      جان کوکب فقط محمود ...

    • آ زاد

      بذا رید مردم قضاوت کنند ،البته اگه ...

    • بدون نام

      دورغ است احمدی نژاد از این شهامتها نداره او 8سال شعار انرژی هسته ای حق ما است میداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج