۳۷۳۲۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جرد لتو هم به «بلید رانر ۲» پیوست

جرد لتو بازیگر برنده اسکار که این روزها در نقش جوکر در فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» به سالن‌های سینما آمده، در دنباله «بلید رانر» میراث ماندگار ریدلی اسکات جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: جرد لتو بازیگر برنده اسکار که این روزها در نقش جوکر در فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحاری» به سالن‌های سینما آمده، در دنباله «بلید رانر» میراث ماندگار ریدلی اسکات جلوی دوربین می‌رود. پیش از این، حضور بازیگران مطرحی همچون هریسون فورد و رایان گاسلینگ در این پروژه که توسط دنی ویلنوو فیلمساز کانادایی جلوی دوربین می‌رود، قطعی شده بود.

جرد لتو هم به «بلید رانر 2» پیوست

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز هیچ‌گونه جزییاتی درباره نقشی که لتو قرار است ایفا کند منتشر نشده است. رابین رایت بازیگر نقش «کلیر آندروود» در سریال موفق «خانه پوشالی» و همچنین مکنزی دیویس بازیگر کانادایی فیلم‌هایی مانند «حرف ف» و «آن لحظه مزخرف» نیز از دیگر بازیگران مطرح جدیدترین دنباله فیلم کالت «بلید رانر» هستند.

ویلنوو که پیش از این کارگردانی فیلم‌های موفقی همچون «محبوسان»، «دشمن» و «سیکاریو» را در کارنامه خود داشته، با نظارت خود اسکات در مقام تهیه‌کننده اجرایی، جدیدترین دنباله این اکشن علمی-تخیلی و نوآر را جلوی دوربین می‌برد. علاوه‌بر این، ویلنوو و راجر دیکینز فیلمبردار نامزد اسکار که سال گذشته در یک همکاری مشترک فیلم حادثه‌ای «سیکاریو» را بر پرده سینماها داشتند، قرار است در یک همکاری تازه دنباله جدید «بلید رانر» را کلید بزنند.

جزییات خط اصلی داستان که توسط همپتن فنچر و مایکل گرین به صورت سناریو درآمده، همچنان محرمانه است. فیلم اصلی «بلید رانر» (Blade Runner) به قلم فنچر و دیوید پیپلز در سال ۱۹۸۲ روی پرده رفت که داستان آن با اقتباس از رمان معروف فیلیپ کی. دیک - «آیا ربات‌ها رویای گوسفند الکتریکی می‌بینند» - روایت شده بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، استودیوی «برادران وارنر» از ششم اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۹۶) جدیدترین بخش سری فیلم‌های «بلید رانر» را روانه پرده سینماهای امریکای شمالی می‌کند و استودیوی «سونی» به طور همزمان مسئولیت پخش جهانی فیلم را عهده‌دار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج