۳۷۳۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو جانشین فرگوسن در منچستر؟

دو هفته پیش فرگوسن و مورینیو در هتل لاوری در شهر منچستر با هم ملاقاتی داشتند و چای نوشیدند. در آن زمان رئال منتظر دیدار لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی بود

مورینیو جانشین فرگوسن در منچستر؟

هفت صبح: دو هفته پیش فرگوسن و مورینیو در هتل لاوری در شهر منچستر با هم ملاقاتی داشتند و چای نوشیدند. در آن زمان رئال منتظر دیدار لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی بود. سرمربی پرتغالی رئال اعلام کرده دوست دارد بار دیگر در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند. وقتی از فرگوسن در مورد اینکه آیا مورینیو می تواند جانشین او شود سوال شد، او گفت: «شک نکنید او هر جا می تواند کار خودش را انجام دهد. هرگز فکر نمی کردم کسی که حتی یک بازی هم انجام نداده بتواند یک مربی بزرگ شود اما حالا باید به شخصیت مورینیو نگاه کنید.

او فوق العاده است، باهوش است و این ویژگی ها فاصله اش را با مربی که دوران درخشانی در فوتبال داشته به خوبی پر می کند. اولین کنفرانس خبری او را در چلسی به خاطر دارم، واقعا از رفتار و شخصیت او تعجب کرده بودم. او به بازیکنانش می گفت من خاص هستم و ما بازی ها را نمی بازیم. خیلی مسخره بود، یک مربی جوان و بی تجربه به انگلیس آمده بود و می گفت من آقای خاص هستم اما در همه بازیکنانش این باور را که باید قهرمان لیگ شوند ایجاد می کرد.»

مورینیو جانشین فرگوسن در منچستر؟

در برنامه ای مستند در مورد مورینیو که دوشنبه شب ازت شبکه ITV۴ پخش شد، فرگوسن در مصاحبه ای گفت که چطور بعد از شکست منچستریونایتد مقابل پورتو در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۴ با این مربی پرتغالی دوست شده است.

فرگوسن گفت: «وقتی او به دفتر من می آید همیشه شوخی می کند و ما رابطه بسیار نزدیکی با هم داریم. فکر نمی کنم تصویر جنجالی که از او به عنوان یک سرمربی در بین هواداران فوتبال وجود دارد او را آزار دهد. چیزی که مهم است نتایج است که او همیشه آنها را کسب می کند.»

مورینیو چند بار اعلام کرده که یک کار تمام نشده در انگلیس دارد. او می خواهد با یک باشگاه انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، تنها جامی که با چلسی نتوانست به آن برسد. ناکامی در رسیدن به این جام باعث برکناری اش شد.

مورینیو می گوید: «در دوران مربیگری من همه چیز عالی بوده است. تنها موفقیتی که کسب نکرده ام و امیدوارم روزی به آن برسم این است که جام قهرمانان اروپا را با یک باشگاه انگلیسی بالای سر ببرم. هیچ کس روی من فشار وارد نمی کند چون خودم این کار را انجام می دهم.»

در ماه اکتبر مورینیو گفت بعد از رئال مادرید مقصد بعدی او لیگ برتر خواهد بود اما کی؟ «نمیدانم». در طول ۱۰ سال مربیگری، مورینیو ۲۰ جام کسب کرده است، به طور میانگین سالی دو جام که آمار فوق العاده ای است. فرگوسن در ۲۶ سال مربیگری خود ۴۸ جام کسب کرده اما باز هم معتقد است مورینیو می تواند بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج