۳۷۴۲۴
۷ نظر
۵۰۲۴
۷ نظر
۵۰۲۴
پ

توضیح فتح‌ الله‌ زاده درباره درگیری با عادل

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره حواشی برنامه دیشب نود گفت: من به دلیل به فردوسی پور گفتم دروغ می گوید که سعی داشت حرفی را در دهان من بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل باشگاه استقلال درباره حواشی برنامه دیشب نود گفت: من به دلیل به فردوسی پور گفتم دروغ می گوید که سعی داشت حرفی را در دهان من بگذارد.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به صحبت‌هایش در برنامه شب گذشته ۹۰ اظهار کرد: من به این دلیل به فردوسی‌پور گفتم دروغ می‌گوید که سعی داشت حرفی را در دهان من بگذارد.

او سه مرتبه تکرار کرد که مگر استقلال چه چیزی بیشتر از تیم‌های اسپانیایی دارد که نمی‌خواهد با اتوبوس سفر کند.

من دو بار گذشت کردم اما وقتی دیدم او تعمدا می‌خواهد ما را در مقابل مردم قرار دهد گفتم که ما کی گفته‌ایم سوار اتوبوس نمی‌شویم؟ بازیکنان من هیچ فرقی با بازیکنان تیمی مثل گهر ندارند. من هم با مدیرعامل آن باشگاه تفاوتی ندارم و حتی شاید ایشان از من بزرگتر هم باشند. من کوچک همه هستم.

وی افزود: سوال من این است که مگر تا حالا اتفاق نیفتاده که استقلال با اتوبوس سفر کند؟ مگر همین امروز ما با اتوبوس از رامسر به رشت نرفتیم یا مگر بارها با اتوبوس به اصفهان نرفته‌ایم؟ پس چرا مغلطه می‌کنند باید واقعیت را بپذیرند.

فردوسی‌پور در برنامه دیشب خودش حمله کردن به من را شروع کرد و در طول برنامه به تدریج یار اضافه می‌کرد و وقتی می‌دید توپ‌هایش درون دروازه‌ ما قرار نمی‌گیرد باز افراد جدیدی را به تیمش اضافه می‌کرد. من فکر می‌کنم اگر برنامه دیشب ۱۰ دقیقه دیگر ادامه می‌یافت کل لیگ پشت خط برنامه می‌آمدند!

فتح‌الله‌زاده درباره دریافت نشان شوالیه که جنجال زیادی به پا کرده است،‌ گفت: سوال من این است که اگر این نشان اهمیت ندارد چرا وقت و بودجه صداوسیما را این همه خرج آن می‌کنند و اگر ارزش دارد چرا به آن بی‌حرمتی می‌کنند، اصلا می‌خواهم بگویم که این مسئله یک مسئله شخصی است و من دوست داشتم که این کار را انجام دهم و به کسی ربطی ندارد.

آیا برای کار شخصی باید از آن‌ها اجازه بگیرم؟ حرف من این است که اگر آن‌ها امروز می‌توانند من را بزنند به این دلیل است که امکانات و تریبون دست آن‌هاست اما آنها باید از خدا بترسند چون چوب خدا صدا ندارد و طوری آدم را می‌زند که نتواند از جایش بلند شود. من این افراد را به خدا واگذار می‌کنم.

وی گفت: همین که استقلال رتبه ۱۰۴ بهترین تیم‌های باشگاهی جهان را کسب کرده در حالی که رقیب ما یعنی پرسپولیس ۳۰۹ است نشان می‌دهد که ما خوب کار می‌کنیم. این انتخاب که بر اساس لابی کردن نبوده و ما برای این کار پولی به فیفا نداده‌ایم.

متاسفانه برخی دوستان که می‌بینند من با دست خالی و لطف خدا و همیاری بازیکنان باشگاه را می‌گردانم و نتیجه می‌گیرم ناراحت می‌شوند ولی من به خدا توکل می‌کنم و مطمئن هستم که وقتی خدا کسی را کمک می‌کند دیگران نمی‌توانند او را خراب کنند. آن‌هایی که دست به تخریب تیم می‌زنند مطمئن باشند که فردا باید حساب پس بدهند.

فتح‌الله‌زاده همچنین در واکنش به صحبت محمد رویانیان مبنی بر اینکه فقط ۱۵ روز با فتح‌الله‌زاده می‌جنگد، گفت: آقای رویانیان اگر ۱۵ سال هم با من بجنگد باز هم رفیق من است و من دوستش دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      عادل واقیعا من شنیدم خواننده خوبیه خیلی خوبه

    • محسن

      این جناب اقا فتح الله زاده هم یه چیزی میگه ها...حالا خوبه توو برنامه نود فردوسی پور هر چی میگفت این جناب اقا منکرش میشد درحالی که فردوسیپور مدرک رسمی داشت...
      وللش..یه عده پولشو عشقو حالشو میبرن یه عده هم مثه ما باید حرصشو بخوریم..ولش کن آقا!!

    • سینا

      اونوقت 5000 یورو رو از جیب مبارک خرج کردی که میگی به کسی ربطی نداره؟اگر به کسی ربطی نداره پس چرا وقتی جایزه رو گرفتی تو بوق و کرنا کردی و خبرنگار 20:30 رو به دفترت دعوت کردی؟ضمنا رده بندی باشگاهی ارزشی نداره وقتی اتلتیکو مادرید تیم دوم اون جدوله واز رئال مادرید،منچستر یونایتد،بایرن مونیخ ،دورتموند و .....بالاتره.

    • سینا

      اونوقت 5000 یورو رو از جیب مبارک خرج کردی که میگی به کسی ربطی نداره؟اگر به کسی ربطی نداره پس چرا وقتی جایزه رو گرفتی تو بوق و کرنا کردی و خبرنگار 20:30 رو به دفترت دعوت کردی؟ضمنا رده بندی باشگاهی ارزشی نداره وقتی اتلتیکو مادرید تیم دوم اون جدوله واز رئال مادرید،منچستر یونایتد،بایرن مونیخ ،دورتموند و .....بالاتره.

    • mehdi

      حاجي خواب نما شده

    • محمود

      جناب دكتر شواليه! عادل بخاطر شجاعت و راستگويي و دفاع از حق تو قلب مردم جا داره و امثال شما نمي تونن خرابش كنن. ادبيات شما فوتباليها رو مردم بارها از تلويزيون شنيدن

    • بدون نام

      جناب شوالیه همیشه جلو عادل کم میاره وقتی هم که کم میاره جوری حرف میزنه که انگار مردم ..... هستن شوالیه جان هیچی نگو فقط کمی منطقی حرف بزن و اگه مدرکی داری رو کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج