۳۷۴۲۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شکست تیم ملی فوتسال مقابل تایلند

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه تایلند مقابل میزبان متحمل شکست شد.

خبرگزاری ایسنا: تیم فوتسال ایران در دومین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه تایلند از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بانکوک آرنا به مصاف تایلند میزبان مسابقات رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد. گل های ایران را در این بازی، احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، محمد رضا سنگ سفیدی، مهدی جاوید و مهران عالیقدر به ثمر رساندند.

تیم ملی ایران که با ترکیب اولیه سپهر محمدی، فرهاد توکلی، مهدی جاوید و محمدرضا سنگ سفیدی به میدان رفته بود در همان ثانیه‌های ابتدایی توسط احمد اسماعیل پور به گل رسید اما پنج دقیقه بعد تایلندی‌ها با یک حرکت تیمی و پاس از روی تیر دو، گل تساوی را به ثمر رساندند.

در این دیدار که هشت هزار تایلندی از نزدیک نظاره‌گر آن بودند داور تایلندی قضاوت آن را بر عهده داشت. این داور در بسیاری از صحنه‌ها به نفع تیم کشورش سوت زد و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی را نیز در دقیقه ۹ به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج کرد.

در ادامه فرهاد توکلی و محمدرضا سنگ سفیدی در دقایق ۱۲ و ۱۴ برای ایران گلزنی کردند اما تایلندی‌ها در سه دقیقه پایانی با به ثمر رساندن دو گل پیاپی کار را به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم باز هم این ایران بود که زودتر از حریفش به گل رسید و مهدی جاوید در دقیقه ۲۷ توپ را وارد دروازه تایلند کرد. اما تنها چند ثانیه بعد این گل پاسخ داده شد. در ادامه با افزایش حملات شاگردان ناظم الشریعه، مهران عالیقدر در دقیقه ۳۱ گل پنجم ایران را به ثمر رساند اما بازهم تایلندی ها کار را به تساوی کشاندند. این تیم باز هم در دقایق پایانی دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۷ بر ۵ به سود میزبان به پایان برسد.

پیش از بازی ایران و تایلند تیم‌های قزاقستان و ژاپن به مصاف هم رفته بودند که قزاق‌ها در این بازی با ۹ گل موفق شدند چشم بادامی‌ها را در هم بکوبند.

شاگردان ناظم‌الشریعه در سومین بازی خود از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه به مصاف ژاپن خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج