۳۷۴۹۴۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

«ماهواره» این سینماگران را ممنوع الکار کرد

جزئیات حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای تعدادی از سینماگران و شرکت های پخش سینمایی که تیرزهایشان از شبکه های ماهواره ای غیر مجاز پخش شده است، اعلام شد.

خبرگزاری مهر: حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار درباره دستور قوه قضائیه مبنی بر برخورد با سینماگرانی که تیزر فیلم هایشان از شبکه ماهواره ای پخش شده است، گفت: بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده هایی با ابلاغ ویژه رئیس قوه قضائیه طی نامه ای به حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی از این سازمان خواسته است که تا اطلاع ثانوی از ارائه هرگونه خدمات و مجوز به تعدادی از سینماگران و دفاتر پخش سینمایی جلوگیری کند.

وی در پاسخ به این که در این نامه اسامی چه افراد و شرکت هایی آورده شده است، عنوان کرد: مصطفی کیایی، علیرضا سرتیپی عبدالله علیخانی، سیدامیر پروین حسینی و رضا میرکریمی به عنوان تهیه کنندگان فیلم هایی چون «بارکد»، «دراکولا»، «زاپاس»، «دختر » و «آبنبات چوبی» و همچنین سه دفتر پخش سینمایی شامل فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی، نورتابان به مدیریت محمدرضا صابری و پویافیلم به مدیریت عبدالله علیخانی نام های آورده شده در این نامه است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی افزود: امروز دوشنبه اول شهریورماه جلسه ای با حضور این افراد برگزار کردیم که در این جلسه ضمن ابلاغ احکام بر مساله لزوم همکاری نکردن با شبکه های معاند که دشمنان جمهوری اسلامی پشت آنها هستند، تاکید شد البته همه این افراد تاکید کردند که هیچ نوع همکاری با این شبکه ها نداشته و درخواستی هم برای پخش تیرزهایشان به آنها نداده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      اگ اونجا تبلیغ نکنن فروششون اینقدر نمیشه.بخاطر یه تبلیغ جلوی نبوغ و فعالیتشون رو میگیرن؟مسخره اس

    • ایمان

      چرا این کارگردانهای بیچاره رو اذیت میکنید .بزارید این فیلمها از شبکه های ماهواره پخش بشه تا چرخ فرهنگ و هنر این مملکت بچرخه .شبکه خودمون که هیچی

    • بدون نام

      گنه در بلخ کرد آهنگری،به شوشتر زدند گردن مسگری،خودشون میگن ما بهشون نگفتیم برامون تبلیغات کنین اینا بازم میگن نه شما مقصرین،من نمیفهمم مگه چه اتفاقی میوفته اگه ماهواره تلیغ فیلمای ایرانی را بکنه؟ چه حقی مثلا ناحق میشه؟ خودشون تبلیغ نمیکنن تازه یکی دیگم که اینکارو میکنه میان این بلا رو سرش میارن،خدا به فیلمسازامون صبر بده ماکه بیرون گود نشستیم اعصابمون خورد میشه این چیزا رو میشنویم دیگه وای به حال اونا

    • بدون نام

      خنده داره پخش تیزر هم جرمه مگه فیلمی که با مجوز ایران ساخته شده

    • شناس

      خود کرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      ماهواره خارجی چه زوری داره اینجا اثر میکنه

    • بدون نام

      پس با این روند لابد فردا میخوان کاخونه های داخلی که همشون دارن تبلیغ میشن تو ماهواره رو ببندند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج