۳۷۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رویانیان به تهران بیاید ژوزه را اخراج می کند!

سرگردانی محمد رویانیان در سفر عجیب و تقریبا شکست خورده اش به ایتالیا باعث نشده که او بی خیال شرایط تیمش در ایران شود.

رویانیان به تهران بیاید ژوزه را اخراج می کند!

تماشا: سرگردانی محمد رویانیان در سفر عجیب و تقریبا شکست خورده اش به ایتالیا باعث نشده که او بی خیال شرایط تیمش در ایران شود. بعد از باخت خانگی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، او از ایتالیا با خبرنگار سایت رسمی باشگاه صحبت کرد و به او گفت: «کمیته فنی درباره ادامه کار ژوزه نظر می دهد.»

مصاحبه اعضای این کمیته با خبرگزاری ها موضع آنها را کاملا مشخص کرده بود اما رویانیان دیروز از ایتالیا با آنها تماس گرفته و نظرشان را درباره ژوزه پرسید. پاسخ مشترک تمام آنها به مدیرعامل پرسپولیس یک جمله کوتاه بود: «یک فصل گذشته و تغییری در پرسپولیس به وجود نیامد. برای شنیدن حرف ها و مشاوره های مان هم که گوش شنوایی نداشت. ما به این پرسپولیس هیچ امیدی نداریم و مطمئن باشید هر چه زودتر و در این فرصت یکماهه تعطیلات او را برکنار کنید، به نفع تیم خواهد بود.»

رویانیان بعد از شنیدن پاسخ اعضای کمیته فنی، با مشاورانش هم صحبت کرد و نظر آنها را پرسید. یکی بودن جواب آنها با اعضای کمیته، مدیرعامل پرسپولیس را به جمع بندی قطعی برای اخراج سرمربی پرتغالی تیمش رساند. او با حمید استیلی که در سفر به ایتالیا همراهی اش می کند هم در این باره صحبت کرد و بر اساس شنیده ها خروجی تمام این اتفاقات همین جمله کوتاه شد: «به محض بازگشت به تهران، اخراج می شود.»

دنیزلی، گزینه رویانیان است؟

دیروز برخی از روزنامه ها و خبرگزاری ها نام مصطفی دنیزلی را به عنوان گزینه اصلی جانشینی مانوئل ژوزه مطرح کردند و از قرار ملاقاتی که رویانیان با سرمربی ترکیه ای و سابق تیمش گذاشته، خبر دادند اما بعضی از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به تماشا می گویند: «دنیزلی همیشه یکی از گزینه های مورد علاقه سردار بوده اما او هنوز روی هیچ گزینه ای برای جانشینی ژوزه به نتیجه نرسیده. قرار ملاقاتی که بین آنها در رابطه با سرمربیگری دوباره اش در پرسپولیس وجود ندارد. در حال حاضر چیزی که تقریبا قطعی شده، اخراج ژوزه است و بعد از آن درباره گزینه های جانشینی او بحث خواهد شد.»


تاریخ جلسه رسمی کمیته فنی با رویانیان

طبق اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، در جلسه ای که دوشنبه هفته آینده با حضور محمد رویانیان واعضای کمیته فنی پرسپولیس برگزار خواهد شد، عملکرد ژوزه بررسی و درباره ادامه فعالیتش تصمیم گیری می شود.

حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم این موضوع را تایید کرد و به ایسنا گفت: «علی پروین، رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی و حمید استیلی به ریاست مدیرعامل باشگاه دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و در این جلسه عملکرد کادر فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تا آن زمان هر شایعه ای که درباره ماندن یا برکناری آقای ژوزه مطرح می شود، صحت ندارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سرگردانی محمد رویانیان در سفر عجیب و تقریبا شکست خورده اش به ایتالیا ????
      لطفا شایعه پراکنی نکنید بابا

    • as13

      طفا بگيد چرا سفر اقاي رويانيان عجيب و شكست خورده بود
      هيچ جاي ديگه اينو نخوانده بودم اطلاع رساني كامل كنيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج