۳۷۵۹۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تسلا مدل S جدید، سومین خودروی سریع جهان

تسلا نسخه‌ی جدیدی برای خودروی سدان مدل S معرفی کرد. این نسخه‌ی جدید P۱۰۰D نام دارد و می‌تواند در در عرضه ۲٫۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ برود.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: تسلا نسخه‌ی جدیدی برای خودروی سدان مدل S معرفی کرد. این نسخه‌ی جدید P۱۰۰D نام دارد و می‌تواند در در عرضه ۲٫۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ برود. تسلا می‌گوید با این حساب، این نسخه از مدل S سومین خودروی سریع جهان محسوب می‌شود. سریع‌ترین خودروی جهان پورشه ۹۱۸ اسپایدر بوده و بعد از آن فراری لافراری (۱٫۴ میلیون دلار) در جایگاه دوم قرار دارد.
تسلا مدل S جدید، سومین خودروی سریع جهان
البته طبق استانداردهای جهانی منظور از سریع‌ترین خودرو، سرعت ماکسیموم نیست، بلکه مدت زمانی است که طول می‌کشد تا سرعت خودرو از صفر به ۱۰۰ برسد. هر دوی این خودروها بسیار گران‌تر از تسلا مدل S نسخه P100D هستند. قیمت پایه این مدل ۱۳۵ هزار دلار است.

در واقع این نسخه جدید به معنی اضافه شدن گزینه باتری‌های ۱۰۰ کیلووات ساعت است. علاقه‌مندان برای ارتقا دادن مدل S نسخه P90D به پک‌های باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت باید ۲۰ هزار دلار هزینه پرداخت کنند. قیمت پایه نسخه جدید هم برای خرید ۱۳۴۵۰۰ دلار است.

علاوه بر این، ارتقای باتری، دامنه حرکت مدل S را هم به ۳۱۵ مایل (۵۰۶ کیلومتر) افزایش می‌دهد. به این ترتیب، مدل S اولین خودروی برقی موجود در بازار می‌شود که دامنه‌اش از ۳۰۰ مایل (۴۸۲ کیلومتر) فراتر می‌رود.

رقابت در حوزه خودروی برقی همین‌طور افزایش می‌یابد، چرا که شرکت‌های خودروسازی می‌خواهند هر چه سریع‌تر خودروهایی را عرضه کنند که دامنه حرکتی بیشتری دارند. فولکس واگن می‌خواهد در ماه اکتبر یک خودروی برقی را عرضه کند که ۳۷۲ (۵۹۸) مایل دامنه حرکت دارد. پورشه هم می‌خواهد در سال ۲۰۱۹ رقیب تسلا را با ۳۰۰ مایل دامنه حرکت وارد بازار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج