۳۷۶۱۱۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تغییری اساسی در نمایشگر آیفون جدید

با نزدیک شدن به رویداد سپتامبر اپل، که البته هنوز رسماً تایید نشده، شایعات در خصوص آیفون به اوج خود رسیده و اینطور که به نظر می رسد می توان در مورد آیفون های آینده انتظارهر ویژگی را داشت.

وب سایت تک شات: با نزدیک شدن به رویداد سپتامبر اپل، که البته هنوز رسماً تایید نشده، شایعات در خصوص آیفون به اوج خود رسیده و اینطور که به نظر می رسد می توان در مورد آیفون های آینده انتظارهر ویژگی را داشت.
تغییری اساسی در نمایشگر آیفون جدید

در گزارشی که در Nikkei Asian Review منتشر شد، از قول منبعی آگاه ادعا شده است که اپل در سال ۲۰۱۷ سه آیفون جدید را معرفی خواهد کرد، که یکی از آنها اسمارت فونی ۵.۵ اینچی یا بزرگتر است که هر دو لبه آن خمیده است؛ دقیقاً مشابه آنچه در گلکسی نوت ۷ و گلکسی اس ۷ اج دیده ایم.

این منبع پیش بینی کرده است که دو گوشی دیگر از نمایشگر تخت ۴.۷ و ۵.۵ اینچی برخوردارند که اندازه ای مشابه با آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس دارند. این اطلاعات بدین معنی است که اپل استراتژی سامسونگ را دنبال خواهد کرد. سامسونگ نیز برای نخستین بار گلکسی نوت اج را در سال ۲۰۱۴ بعنوان یک پرچمدار معرفی کرد که تغییری اساسی در سری گلکسی اس و گلکسی نوت بود.

با وجودیکه در این گزارش مستقیم ذکر نشده اما به نظر می رسد که اپل هم باید برای آیفون های خمیده به نمایشگرهای اولد روی بیاورد که چند وقتی است شایعاتی در خصوص آن شنیده می شود.

در این گزارش اطلاعات دیگری در خصوص آیفون سال آینده ذکر نشده ولی همین بخش از اطلاعات را هم بهتر است به عنوان یک شایعه تایید نشده بپذیرید. البته مواردی وجود دارند که این گزارش و اطلاعات آن را قابل قبول می نمایانند. اول اینکه اپل چندین پتنت برای محصولی با نمایشگر خمیده را به ثبت رسانده است. و این نخستین باری نیست که این غول کوپرتینویی چندین قدم عقب تر از سامسونگ حرکت می کند.
اگر خاطرتان باشد اپل واچ حدود یک سال پس از معرفی اسمارت واچ های Gear سامسونگ عرضه شد. نکته دیگر اینکه، در این مدت شایعات زیادی شنیده شده است که سری آیفون امسال که احتمالاً آیفون ۷ و ۷ پلاس و یک مدل سوم هستند، شباهت بسیاری به آیفون های فعلی خواهند داشت و اپل تغییرات کلی و فاحش طراحی را در آیفون سال آینده پیاده خواهد کرد.

همه این ها به چه معنی است؟ با معرفی گلکسی نوت ۷ باید قبول کرد که دوران نمایشگرهای خمیده از راه رسیده است. اگر اپل بتواند محصولی با نمایشگر خمیده با قابلیت هایی بهتر از محصولات مشابه سامسونگ معرفی کند، طرفداران برند اپل را بسیارخشنود خواهد کرد. اما فعلا بهتر است منتظر رونمایی از آیفون ۷ در چند هفته آینده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریسا مجیدپور

      طرح جالبی میشه ولی تکراری ایفون باید فراتر از این طرحها بزنه تا تک باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج