۳۷۶۴۸
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

بازیگران همراه با رضا کاهانی، فیلم را با مردم تماشا کردند

بی خود و بی جهت در کنار مردم! +عکس

پنجشنبه شب، تنور عکس و امضا در پردیس ملت حسابی داغ بود. نکته ای که در این میان وجود داشت مخاطبانی بودند که استقبال قابل توجهی از عبدالرضا کاهانی کارگردان این فیلم داشتند تا جایی که کاهانی خودش هم از این توجه مردم تعجب کرده بود.

بی خود و بی جهت در کنار مردم! +عکس

هفت صبح:

پرده اول: پیش از فیلم

چهارشنبه «پردیس سینمایی ملت» جای سوزن انداختن نبود. همانطور که از چند روز قبل اعلام شده بود، بنا بود فیلم «بی خود و بی جهت» با حضور بازیگران و کارگردان این فیلم به نمایش دربیاید. جمعیت سینمادوست هم تقریبا از ساعت 18 در محوطه پردیس سینمایی ملت جمع شدند و در انتظار بازیگران و کارگردان فیلم ماندند. با ورود رضا عطاران، پانته آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر، مردم با دوربین هایشان شروع به عکاسی کردند.

«بی خود و بی جهت» همین 4 بازیگر را دارد. این فیلم عملا نقش اصلی ندارد و همه در اصل نقش اول محسوب می شوند. جالب اینجا بود که خیلی ها هنوز این فیلم را ندیده بودند اما پیشاپیش از عوامل آن تشکر می کردند.

پنجشنبه شب، تنور عکس و امضا در پردیس ملت حسابی داغ بود. نکته ای که در این میان وجود داشت مخاطبانی بودند که استقبال قابل توجهی از عبدالرضا کاهانی کارگردان این فیلم داشتند تا جایی که کاهانی خودش هم از این توجه مردم تعجب کرده بود.

یکی از نکات جالب توجه که در مراسم فیلم بینی عوامل با مردم، به چشم می خورد، تفاوت سوالات مطرح شده از سوی مردم بود. اصولا در مراسمی از این دست، بحث های جدی مطرح نمی شود و طرفداران ترجیح می دهند با سینماگران محبوبشان بیشتر گپ و گفت دوستانه داشته باشند اما سوال های تخصصی مردم از کاهانی و بازیگران این فیلم، فضای پردیس ملت را کمی تغییر داده بود.

یکی از کاهانی درباره روند متواتر فیلم هایش می پرسید، یکی درباره لحن آثارش سوال می کرد، آن یکی درباره انگیزه کاهانی برای انتخاب این بازیگران می پرسید و سوال های دیگری که باعث شده بود این سینماگران، با ذوق و شوق بیشتری پاسخ مردم را بدهند.

بی خود و بی جهت در کنار مردم! +عکس

بازیگران فیلم برخلاف روال معمول ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کردند و چیزی حدود ۴۵ دقیقه به همه سوال ها پاسخ دادند و با طرفدارانشان عکس یادگاری گرفتند اما نکته ای که دور از انتظار هم نبود توجه جمعیت به رضا عطاران بود.

عطاران این روزها تبدیل به سوپر استار سینما و تلویزیون شده است. حضورش در پروژه ها، تضمینی برای دیده شدن و حتی فروش است و در مقام کارگردان هم خوش می درخشد. در این مراسم، عطاران هم مثل همیشه سرحال بود و با همه شوخی میکرد و طبق معمول هوای طرفدارانش را داشت.

فیلم در حالی ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی پرده رفت که بلیت های سکانس فوق العاده پنجشنبه شب هم تمام شده بود و کل صندلی های سالن پر بود. چنین اتفاقی بعد از گذشت روزهایی که سینماداران از اکران فیلم هایشان با ۴ یا ۵ نفر شاکی بودند، بوی خوش رونق در سینما را می داد.

بی خود و بی جهت در کنار مردم! +عکس


پرده دوم: بی خود و بی جهت

با آغاز پخش تیتراژ ابتدایی و نمایان شدن نام بازیگران روی پرده، سالن برای عواملی که به احترام آنها در کنارشان حاضر شده بودند تا فیلم را با هم ببینند، یکپارچه دست زدند. این سنگ تمام گذاشتن مخاطبان برای عوامل، حسابی بر و بچه های «بی خود و بی جهت» را سر حال آورده بود.

با خاموش شدن کامل چراغ ها، سالن سکوت کرد تا آخرین ساخته کاهانی را ببیند. فیلم با صحنه ای غافلگیر کننده شروع می شود. صدای ضربه طبل مانندی که در اصل صدای شکم قلمبه رضا عطاران است! همین شوخی ابتدایی با تماشاچی کافی است تا «بی خود و بی جهت» خیلی زود خودش را در دل تماشاچیان حاضر در پردیس ملت جا می دهد...


پرده آخر: دختری که گریه می کرد

با روشن شدن چراغ های سالن، لبخند روی لب تماشاچی هاست. همه برای عوامل، مجددا دست می زنند تا قدردانی شان را نشان دهند. پس از اتمام فیلم اتفاقات بامزه ای رخ داد. پیرمرد ۶۰ ساله ای در میان جمعیت خود را به کاهانی رساند و او را بوسید.

دختر جوانی هم تحت تاثیر فیلم قرار گرفته بود و گریه می کرد. بازیگران و کارگردان دقایقی پس از نمایش فیلم هم در سالن میان مردم حضور داشتند و حرف های آنها را شنیدند و بعد پردیس ملت را ترک کردند. «بی خود و بی جهت» این روزها در سینماهای کشور در حال پخش است. فیلمی با بازی رضا عطاران و پانته آ بهرام در نقش محسن و مژگان و احمد مهرانفر و نگار جواهریان در نقش الهه و فرهاد.


چقدر ممیزی خورده؟

سعید خانی، مجری طرح «بی خود و بی جهت» درباره مراسم فیلم بینی عوامل این فیلم با مردم، به تماشا می گوید: «تبلیغات، راه و روش های مختلفی دارد اما به هر صورت دست ما بسته است و به خاطر مسائل مالی و هزینه های سنگین تبلیغات، نمی توانیم گونه های مختلف تبلیغات را داشته باشیم اما همین که بازیگران و کارگردان دور هم جمع می شوند و با هم و در کنار مردم فیلم را می بینند، استقبال بیشتر می شود و ما دلگرم می شویم.»

بی خود و بی جهت در کنار مردم! +عکس

او درباره همکاری بازیگران برای این مراسم می گوید: «دوستان بازیگر خیلی لطف دارند. رضا عطاران سر کار آقای مهرجویی، «چه خوبه برگشتی» بود، احمد مهرانفر مشغول سریال سیروس مقدم و نگار جواهریان درگیر یک تئاتر؛ اما لطف داشتند و گفتند به خاطر این فیلم هر جا بگویید می آییم چون فیلم، فیلم خودمان است.»

خانی از سوال اصلی مخاطبان درباره این فیلم می گوید: «اغلب افراد حاضر در پردیس ملت سوالشان از آقای کاهانی این بود که فیلم چقدر دچار ممیزی شده و نسبت به نسخه جشنواره فجر چه تغییراتی داشته؟»

مجری طرح این فیلم در پایان درباره فروش فیلم می گوید: «فیلم در تهران تا امروز (جمعه) ۱۸۶ میلیون فروخته و آمار دقیق شهرستان ها هنوز اعلام نشده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این فیلماتون

    • سمانه

      من آقای عطاران رو خیلی قبول دارم ولی یه موقع های یه کاراایی میکنه که آدم میمونه چه عکس العملی نشون بده کم کم داره یه جور دیگه بین مردم جا میفته با این
      فیلم های اخیرش که دوست داشتنی نیست این طور جا افتادن .......

    • مریم

      دست همتون درد نکنه شاد شاد شاد باشید دوستون دارم خیلی زیاد

    • بدون نام

      هنوز بلد نیستین تییتر درست بذارین؟ بهتره اینجوری بنویسین "بی خود و بی جهت" در کنار مردم. اینجوری آدم می فهمه منظورتون فیلمه.

    • ستا

      این چرت وپرتها چیه میسازین حیف این همه پول که خرج میشه.

    • بدون نام

      داستان فیلم خوب بود ولی خود فیلم در حد داستانش نبود.

    • محمد

      فیلم رو خوب نگاه کنید ببینید که منظور از فیلم تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامیه/انسان های با اعتقاد رو قدرتمند و ثروتمند ولی عقب افتاده واز خود راضی نشون میده وانسان های کم اعتقاد رو مظلوم ومحروم نشون داده این فیلم صرفا برای خیانت به جمهوری اسلامی ساخته شده وبس...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج