اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۷۱۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«نفس» از ۲۸ مهر به سینماها می‌آید

«نفس» آخرین ساخته نرگس آبیار و بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره فجر به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده آن به مامی‌گوید این فیلم قرار است از ۲۸ مرداد ماه به سرگروهی پردیس کوروش به نمایش عمومی درآید.

وب‌سایت آی سینما: «نفس» آخرین ساخته نرگس آبیار و بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره فجر به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده آن به مامی‌گوید این فیلم قرار است از ۲۸ مرداد ماه به سرگروهی پردیس کوروش به نمایش عمومی درآید. آن‌طور که قاسمی توضیح می‌دهد ظاهرا سینماداران از اکران «نفس» استقبال خوبی کرده‌اند.

«نفس» از 28 مهر به سینماها می‌آید

این فیلم که سال گذشته توانست در هر دو بخش ملی و بین‌المللی (پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان بهترین بازیگر) جشنواره فیلم فجر توجه داوران را به خود جلب کند به تازگی پروانه نمایش گرفته است که به همین بهانه به سراغ محمدحسین قاسمی رفتیم که به همراه ابوذر پورمحمدی و شرکت سینمایی نورتابان، تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده داشته است.

قاسمی درباره زمان اکران سومین فیلم نرگس آبیار به ما می‌گوید: «نفس قرار است از ۲۸ مهرماه در کل کشور روی پرده رود، اما فعلا برای این‌که دقیقا بگویم این فیلم در کدام سینماها به نمایش درمی‌آید زود است و این موضوع به جز سرگروهی که برای فیلم تعیین شده، به تمایل سینمادارها نسبت به فیلم نیز مربوط می‌شود که تا این‌جای کار استقبال خوبی داشته‌اند.»

با توجه به این‌که شرکت نور تابان به جز تهیه‌کنندگی پخش این فیلم را نیز بر عهده دارد، به نظر می‌رسد این امکان برای «نفس» نیز به وجود آید که در سینماهای تازه تجهیز شده در شهرستان‌ها نیز به نمایش درآید، امکانی که تا کنون به جز فیلم «محمد رسول‌الله» به فیلم‌هایی مثل «بادیگارد» و «دلبری» اختصاص یافته است. البته قاسمی از نمایش این فیلم توسط سینماسیار که پیش از این تجربه اکران فیلم‌هایی چون «شهر موش‌ها» و «شیار ۱۴۳» را داشته‌اند در شهرهای بدون سینما نیز خبر می‌دهد، اما در پاسخ به حمایت سازمان‌هایی مثل بسیج که در اکران «بادیگارد» حضور داشته‌اند، این‌طور می‌گوید: «فکر نمی‌کنم، اگر قرار بود به اکران این فیلم کمک کنند قبلا حداقل باید توجهی به آن نشان می‌دادند.»

با توجه به این‌که سال گذشته قاسمی در تهیه‌کنندگی سه فیلم «نفس»، «آبجی» و انیمیشن «ناسور» حضور داشت و سال پرکاری برای او محسوب می‌شد، از او می‌پرسیم در تدارک ساخت فیلم تازه‌ای هست یا خیر؟ که پاسخ می‌دهد: «در حال حاضر بیشتر برنامه‌مان این است که فیلم‌هایی که تهیه‌شده را اکران کنیم و از سود حاصل آن به سراغ ساخت فیلم بعدی برویم.» به گفته او، پس از «نفس» که اواخر مهرماه اکران می‌شود، «آبجی» در آبان ماه و «ناسور» همزمان با فرارسیدن محرم (نزدیک به اکران «نفس») روی پرده خواهد رفت.

با توجه به ماجرای تکذیب تولید فیلمی با عنوان «سر پل ذهاب»، از قاسمی می‌پرسیم برنامه بعدی نرگس آبیار با توجه به این‌که به ژانر اجتماعی نیز علاقه نشان داده است، چه خواهد بود که پاسخ می‌دهد: «خانم آبیار چند فیلم‌نامه دارند که اتفاقا بیشتر در حوزه اجتماعی هم هست، به هر حال ایشان نویسنده هستند و ۳۱ عنوان کتاب در کارنامه دارند و اگر قرار باشد از هر کدام از آن‌ها اقتباسی داشته باشند الان ایده ۳۱ فیلم‌نامه دارند. اما واقعیت این است که فعلا هیچ‌ برنامه‌ای برای تولید فیلم نداریم و برنامه‌ریزی‌هایمان در حوزه اکران فیلم‌های قبلی است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج