۳۷۷۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپوليس امسال چيزي نمي‌شود!

پيشکسوت فوتبال ايران گفت: مي‌نويسم که پرسپوليس امسال چيزي نمي‌شود.

خبرگزاری فارس: فرشاد پيوس در مورد سپرده شدن هدايت پرسپوليس به طور موقت به يحيي گل‌محمدي گفت: فکر مي‌کنم تصميم خوبي گرفته شده و اينکه تا مشخص شدن تکليف نهايي کادر فني گل‌محمدي کار را جلو مي‌برد خوب است چرا که تيم از برنامه‌هاي خود عقب نمي‌ماند.

وي افزود: اين پرسپوليس چيزي نمي‌شود و من فکر نمي‌کنم از رده پنجم ششم بالاتر بيايد. اين تيم پتانسيل قهرماني را ندارد. تعدادي از نفرات در حد و اندازه‌هاي اين تيم نيستند و فقط دنبال پول اند. اين افراد بايد کنار بروند و حتي بايد با اين نفرات برخورد و جريمه شوند. اينها دل هواداران و ما پيشکسوتان را شکستند. اين بازيکنان با عرق و جان دل بازي نمي‌کنند، اينها در تيم‌هاي خودشان شاخص بودند اما در پرسپوليس کارايي نداشتند و فقط به خاطر پول آمدند.

پيوس تأکيد کرد: به نظر من رويانيان اجازه بدهد انصاري فرد به اروپا برود و اين جوان بتواند در آنجا به رشد برسد. بايد به او بها بدهند و به خاطر رشد و کمک به فوتبال ملي با رفتنش به اروپا موافقت کنند. اين اتفاق به نفع فوتبال ما است و نبايد جلوي پيشرفت او را بگيرند. من مي‌نويسم که پرسپوليس امسال با اين مربي و بازيکنان چيزي نمي‌شود و در نهايت در همان رتبه پنجم و ششم خواهد ماند.

وي در مورد اينکه آيا با رفتن ژوزه شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد خاطرنشان کرد: تيم‌هاي ديگر شرايط خوبي دارند و به نظر من پرسپوليس امسال پتانسيل ندارد. بازيکنان ساير تيم‌ها عرق و علاقه بيشتري به پيراهن تيمشان دارند.هر کسي هم که بيايد نمي‌تواند کمک زيادي بکند. بايد تعدادي از نفرات را بيرون بگذارند تا پرسپوليس به آن اوج سال‌هاي ۶۰ و ۷۰ برسد.

آقايان فقط دوستان و رفيقان خودشان را مي‌آورند اگر نمي‌توانند کار کنند بروند کنار خيلي بهتر است چرا که عوامل ديگري در کنار تيم و هيئت مديره هستند که توانايي زيادي دارند و مي‌توانند به عنوان مديرعامل به تيم کمک کنند.

پيوس در مورد اينکه آيا منظورش به مهدي تاج است اظهار داشت: تاج و مالکي مي‌توانند به عنوان مديرعامل به پرسپوليس کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج