۳۷۷۴۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سوپرجام ايتاليا در ورزشگاهي که سقفش چکه مي‌کند!

دست آوردهای جنجالی سفر رویانیان به ایتالیا

سفر سردار رويانيان به ايتاليا بدون حرف و حديث نبود. برخي از سايت‌ها و روزنامه‌ها از موفقيت‌آميز بودن اين سفر خبر دادند و برخي ديگر نوشتند رويانيان در ايتاليا سرگردان شده و سفرش هيچ حاصلي نداشته است

روزنامه خراسان/فارس: سفر سردار رويانيان به ايتاليا بدون حرف و حديث نبود. برخي از سايت‌ها و روزنامه‌ها از موفقيت‌آميز بودن اين سفر خبر دادند و برخي ديگر نوشتند رويانيان در ايتاليا سرگردان شده و سفرش هيچ حاصلي نداشته است اما عصر چهارشنبه بود که مديرعامل پرسپوليس با يک مصاحبه همه را شوکه کرد: «به مسئولان ايتاليايي و باشگاه ميلان پيشنهاد دادم ديدار سوپرجام ايتاليا را در تهران برگزار کنند!»

اين اظهارنظر درست ۲۰ ساعت بعد از مرگ يک هوادار استقلال در رشت جالب توجه بود. طبعا ادعاي رويانيان مي‌تواند در حد يک تعارف باشد اما به هر حال ادعاي کوچکي نيست. آنچه‌ مسلم است اين که اگر قرار به انجام اين بازي در تهران باشد بايد در ورزشگاه آزادي برگزار شود اما آيا اين ورزشگاه، ورزشگاه مناسبي براي برگزاري سوپرجام ايتاليا هست و امکانات لازم را دارد؟

اگر در روزهاي باراني سري به تونل‌هاي اين ورزشگاه بزنيد مي‌بينيد که آب از سقف‌ها مي‌چکد و نياز به ترميم دارد. سال‌ها قبل (شايد ۱۵ سال قبل) مي‌گفتند طبقه دوم ورزشگاه ايمني لازم را ندارد و به همين خاطر تماشاگران در ۱۵، ۲۰ سکوي اول طبقه دوم نمي‌نشستند. امروز حتي برخي از صندلي‌هاي آزادي دچار مشکل است. از همه اين‌ها که بگذريم بايد بگوييم اگر قرار باشد سوپرجام ايتاليا (مثلا بين يوونتوس و ميلان) در آزادي برگزار شود حتما عده‌اي از تماشاگران آن‌ها به تهران مي‌آيند و در بين آن‌ها بانوان هم خواهند بود.

حال سوال اين‌جاست که آيا ما آمادگي لازم را براي پذيرايي حداقل ۱۰، ۱۵ هزار ايتاليايي (از جمله بانوان) داريم؟ اگر قرار به حرف زدن و وعده دادن باشد که ما مي‌توانيم جام جهاني را هم برگزار کنيم اما مسلما پذيرايي از يک يا چند تيم به سادگي نيست و از طرفي بعيد است ايتاليايي‌ها حاضر شوند فينال سوپرجامشان را در قاره آسيا و در ايران برگزار کنند.

دست آوردهای جنجالی سفر رویانیان به ایتالیا

رويانيان البته در مصاحبه‌اش شوک ديگري هم داد و گفت چون ۲، ۳ بازيکن عليه ژوزه مصاحبه کرده‌اند او مي‌ماند! در عين حال برخي از سايت‌ها خبر از مذاکره دوباره با مصطفي دنيزلي دادند اين در حالي بود که هجمه شديدي از سوي قديمي‌هاي پرسپوليس عليه ژوزه به راه افتاده بود و اکثر آن‌ها خواستار برکناري مربي پرتغالي شدند. به هر حال سفرهاي اروپايي رويانيان در حالي انجام شد که پرسپوليس به تراکتورسازي هم باخت و در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت. حالا سوال اين‌جاست که آيا با کارهاي رويانيان و مثلا رفتن او به باشگاه ميلان، پرسپوليس در نيم‌فصل دوم اوج مي‌گيرد؟! آيا وقت آن نرسيده که مديرعامل پرسپوليس به جاي کارهاي جانبي به وضعيت تيمي رسيدگي کند که ميلياردها تومان هزينه کرده و توفيقي کسب نکرده است؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ایتالیایی‌ها دو سه بازیکن ما را می خواهند که مذاکره‌های ابتدایی نیز انجام شده است.

محمد رویانیان که در آلمان به سر می‌برد در گفت و گو با بخش خبری ۱۸:۴۵ شبکه ۳ گفت: امشب راهی تهران می‌شوم. جلسات خوبی با مسئولان آث میلان داشتم.

از ورزشگاه جدید یونتوس هم بازدید کردم و با سازندگانش جلسه‌ای داشتیم تا همکاری‌هایی در ایران داشته باشیم. ایتالیایی‌ها دو سه بازیکن پرسپولیس را هم می‌خواهند که مذاکره‌های اولیه در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: در فرانکفورت آلمان نیز قراردادی امضا کردیم که نماینده انحصاری باشگاه پرسپولیس در این شهر آلمان راه اندازی شود. هواداران پرسپولیس در آلمان به ما خیلی لطف داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت مانوئل ژوزه گفت: دوشنبه کمیته فنی باشگاه در مورد این سرمربی تصمیم گیری می‌کند. او باید پاسخگوی نتایج نیم فصل اول تیم باشد. کمیته فنی در گذشته نیز جلسه داشت و قرارمان این بود که تا نیم فصل صبر کنیم و بعد مسایل فنی را ارزیابی کنیم و اکنون نیز به قول خودمان عمل کرده‌ایم.

رویانیان در مورد گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند گفت: گزینه‌ها زیادی مطرح می‌شوند اما در حال حاضر اسمی نمی‌بریم زیرا هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای پرسپولیس و فهرست مازاد گفت: ۴ - ۵ بازیکن در فهرست مازاد هستند که با آنها صحبت هم شده است. یک هافبک کناری هم جذب می‌کنیم که با یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی در این پست در حال مذاکره هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      کجا سرگردان شده؟مگه عکسشو با گالیانی نایب رییس میلان کار نکردید؟ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایتالیا رو مدیر اجرایی کالچو ارائه کرده نه رویانیان!

    • سینا

      کجا سرگردان شده؟مگه عکسشو با گالیانی نایب رییس میلان کار نکردید؟ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایتالیا رو مدیر اجرایی کالچو ارائه کرده نه رویانیان!

    • سینا

      کجا سرگردان شده؟مگه عکسشو با گالیانی نایب رییس میلان کار نکردید؟ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایتالیا رو مدیر اجرایی کالچو ارائه کرده نه رویانیان!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج