۳۷۷۴۰۰
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

سایت های مستهجن را به ۱۹۵ گزارش دهید

از این پس کاربران فضای مجازی می توانند از طریق مراجعه به سامانه ی ۱۹۵ و مراجعه به بخش «اعلام سایت‌ های مغایر با قوانین کشور» هر گونه گزارش خود از تخطی وبسایت ها از قوانین و ضوابط جاری کشور را به این وزارتخانه اعلام کنند.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با درخواست از همه ی کاربران اینترنت کشور برای مشارکت در امر صیانت و سالم سازی فضای مجازی اعلام کرده است از این پس کاربران فضای مجازی می توانند از طریق مراجعه به سامانه ی ۱۹۵ (سامانه ی پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) و مراجعه به بخش «اعلام سایت‌ های مغایر با قوانین کشور» هر گونه گزارش خود از تخطی وبسایت ها از قوانین و ضوابط جاری کشور را به این وزارتخانه اعلام کنند.
سایت های مستهجن را به 195 گزارش دهید

محتوای شبکه ها، سایت ها، صفحات فضای مجازی، کانال ها، برنامه ها و نرم افزار ها که شکل مجرمانه، غیر اخلاقی، مستهجن، ضد دین، مخالف با کیان خانواده و جامعه، مخالف با قوانین شرعی و عرفی دارند از جمله مواردی هستند که کاربران می توانند از طریق این سامانه نسبت به گزارش آنها اقدام کنند.

وزارت ارتباطات تأکید کرده است مشارکت فعالانه ی مردم و ارسال گزارش های خود در زمینه ی محتوای غیر اخلاقی و غیر قانونی در هر بخش از فضای مجازی، می تواند زمینه ساز تولید و ارائه ی محتوای فاخر و سالم در این فضا شود و از دغدغه ی مسئولین و خانواده ها در خصوص اثرگذاری منفی این محتوا بکاهد.

گفتنی است وزارت ارتباطات با استفاده از انواع ابزار ها و فناوری‌ های مربوطه نظیر فیلترینگ هوشمند و همچنین با در نظر گرفتن بودجه ی قابل توجه تلاش کرده است نظارت کافی بر محتوای ارائه شده در فضای مجازی کشور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج