جاباما
۳۷۷۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش مانوئل ژوزه به مرخصی اجباری

زمانی که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی، مانوئل ژوزه و همکارانش ایران را به مقصد پرتغال ترک کردند هرگز فکر نمی کردند که رویانیان که در چند کیلومتری آنها حضور داشت پیغام تمدید مرخصی را برای او صادر کند.

واکنش مانوئل ژوزه به مرخصی اجباری

تماشا: زمانی که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی، مانوئل ژوزه و همکارانش ایران را به مقصد پرتغال ترک کردند هرگز فکر نمی کردند که رویانیان که در چند کیلومتری آنها حضور داشت پیغام تمدید مرخصی را برای او صادر کند. رویانیان از میلان به سعید شیرینی دستور می دهد هر چه سریع تر با مانوئل تماس بگیرد و مرخصی او را 72 ساعت دیگر تمدید کند.

گفته می شود سرپرست پرسپولیس زمانی که پیغام رئیس را به مانوئل می دهد با شگفتی او مواجه می شود: «مرخصی؟ من چنین درخواستی نکرده بودم. او همیشه با مرخصی های من مخالفت می کرد، حالا چه شده است؟ من نیاز دارم در تعطیلات تیمم را از نظر فنی و بدنی آماده کنم. پس به ایران برمی گردم.»

اما جواب شیرینی همان بود که سردار داده بود: «به هر حال شما تا زمانی که با مدیر باشگاه جلسه نگذارید و تکلیف مشخص نشود نمی توانید با دستور او به تمرینات بیایید. هر طور مایلید. می توانید به تهران بیایید اما از حضور در تمرینات پرسپولیس منع خواهید شد.»

واکنش مانوئل ژوزه به مرخصی اجباری

مانوئل با عصبانیت و بدون خداحافظی گوشی را قطع می کند و مطابق برنامه ریزی اش که می خواست تعطیلات کریسمس را کنار خانواده اش باشد به همسرش می گوید خود را برای سفر به تهران آماده کند.

مانوئل به تهران می آید و بلافاصله به هتل ملل می رود و با مترجم و دوستان خود در ایران تماس می گیرد. دوستانش از شرایط بعد از شکست و صحبت های بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس علیه او، توضیحاتی به او می دهند. مانوئل متوجه می شود تا زمان حضور رویانیان تکلیف او مشخص نیست و باید منتظر بماند.

برخلاف تمام شایعه های این چند روز اخیر مبنی بر مذاکره پرسپولیسی ها با دنیزلی این انتقال در این فصل میسر نخواهد بود و رویانیان قصد دارد در صورت تعامل با مانوئل، سکان هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم را به یحیی گل محمدی بدهد و از او بخواهد از مشاورانش که در این مدت و در خفا زحمات زیادی برای او کشیده اند استفاده کند تا در فصل سیزدهم یکی از سورپرایزهای خود را رو کند. سورپرایزی ویژه و دور از انتظار.

او می خواهد همزمان با دوران انتخابات ریاست جمهوری یکی از آس ترین شعبه های خود را روی نیمکت پرسپولیس قرار دهد. با این تفاسیر به نظر می رسد مشکلی برای برنامه ریزی مانوئل پیش نخواهد آمد و سرمربی پرتغالی سابق پرسپولیس می تواند تعطیلات کریمس را در کنار خانواده اش سپری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      او می خواهد همزمان با دوران انتخابات ریاست جمهوری یکی از آس ترین شعبه های خود را روی نیمکت پرسپولیس قرار دهد?
      شورشو در آوردید با این مطالب حاشیه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج