اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۷۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتخاب عجیب مهاجم استقلال برای جدایی در نیم فصل

میداودی در آلومینیوم هرمزگان!

هر چند جدایی میداودی از استقلال قطعی شده اما هنوز مقصد او برای ادامه فوتبالش تا پایان فصل مشخص نیست.

میداودی در آلومینیوم هرمزگان!

تماشا: با ادامه پیدا کردن فصل ناکامی های میلاد میداودی در استقلال، سرانجام او در فهرست خروجی امیر قلعه نویی قرار گرفت. مهاجم استقلال هر چند از مدت ها پیش در جریان این جدایی اجباری قرار گرفته بود اما با پایان مسابقات استقلال در نیم فصل اول دیگر در تمرین ها حاضر نشد تا موضوع جدایی اش از استقلال جدی تر از قبل باشد.

هر چند جدایی میداودی از استقلال قطعی شده اما هنوز مقصد او برای ادامه فوتبالش تا پایان فصل مشخص نیست. هر چند تیم هایی مثل فولاد، سپاهان و پیکان به عنوان اولین گزینه های میداودی مطرح شدند اما همه این گزینه ها به دلایل مختلف منتفی شدند تا تکلیف میداودی همچنان نامشخص باقی بماند.

با همه اینها منابع موثق از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری مثل تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان و حتی پیشنهادی از لیگ یونان برای میداودی خبر می دهند اما میداودی تصمیم جالبی گرفته و تیم آلومینیوم هرمزگان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. او هر چند به طور دقیق این موضوع را تایید نکرده اما اصراری هم به تکذیب آن ندارد.

آلومینیوم یکی از تیم هایی است که این روزها شرایط مالی خوبی دارد و احتمالا پیشنهاد مالی خوبی هم به میداودی داده است. با این حساب اگر آلومینیوم هرمزگان به عنوان مقصد نهایی مهاجم استقلال انتخاب شود، میداودی در اولین بازی استقلال در نیم فصل دوم، با پیراهن تیم جدیدش مقابل هم تیمی های سابقش به میدان می رود!

میداودی: خودم می خواهم بروم!

میداودی صبح دیروز برای گرفتن رضایتنامه اش به باشگاه استقلال رفت. با وجود این فتح الله زاده رضایتنامه او را نداد و علت این کار را دریافت نکردن لیست مازاد از طرف قلعه نویی اعلام کرد اما میداودی که از بلاتکلیفی این روزهایش خسته شده به فتح الله زاده گفت: «دیگر منتظر قلعه نویی نمی شوم و با میلم خودم می خواهم از استقلال بروم!»

با همه اینها مهاجم استقلال هنوز رضایتنامه اش را از استقلالی ها نگرفته و بعد از دریافت رضایتنامه در روزهای آینده نام تیم جدیدش را اعلام می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج