جاباما
۳۷۷۷۴
۵۱۳۸
۵۱۳۸
پ

طرح اهدای بخاری به خانواده های محروم

از سرما محفوظ ماندن، حق همه است! دست به کار شدیم تا پیش وجدان خود، شرمنده نباشیم و گرمایِ خانه هامان، سوز سرما را از یادمان نبرد. دانشجویان به تهیه و اهدای بخاری به خانه های نیازمندان می پردازند.

طرح اهدای بخاری به خانواده های محروم

برترین ها: "آرزومه یه ساعت کنار یه بخاریِ داغ بشینم و یه لیوان چایی بخورم و کارتون ببینم".

این بزرگترین آرزوی علی بود. پسر کوچکی که توی یک چادر در محله خاکسفید تهران زندگی می کرد! آدم نمی دانست چه بگوید، یا وقتی این آرزوی ساده را می شنود، از شرمندگی برابر دیدگان این کودک مظلوم، به کجا خیره شود. شرمندگی ما فقط به خاطر همین علی نبود. اگر فقط یک نفر یا ده نفر بود از پسش برمی آمدیم. اما علی های کوچک ما در بسیاری از محلات فقیرنشین تهران و سایر شهرستان ها، از سوز سرمای زمستان تا مغز استخوانشان می لرزند. منِ دانشجو مگر چه قدر توان دارم؟ این ها سرپناه و بخاری احتیاجشان است. به عبارت بهتر، حقشان است. حقی که معلوم نیست چرا معطل مانده.

طرح اهدای بخاری به خانواده های محروم
کودکی که آرزوی خانه ای گرم دارد، مادرش را کشیده که در سرمای زمستان پتو روی او می اندازد. «نقاش: مریم ۱۰ ساله از دروازه غار»

پس دست به کار شدیم تا بیش از این پیش وجدان خود، شرمنده نباشیم. تا گرمایِ خانه هامان، سوز سرما را از یادمان نبرد.

دانشجویان عضو جمعیت مستقل امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) سال ها است که در آغاز فصل سرد، گرمای محبت خود را به خانه های محرومین می برند و با یاری صمیمانه مردم نیکوکار، اقدام به تهیه و نصب بخاری برای خانه های فقرا می نمایند.

امسال نیز بسیاری از هموطنان ما، روزها و شب های سردی را پیش روی خویش دارند. همه آنان که به میهن اهورایی و کیش رحمت، تعلق خاطر دارند، دست در دست یکدیگر آتش مهر خود را به خانه های هموطنان دردمندشان هدیه خواهند داد.

طرح اهدای بخاری به خانواده های محروم
یکی از خانه هایی که بخاری ندارد. آیا لبخند این کودکان در زمستان سرد نیز دوام خواهد داشت؟

برای اهدای بخاری یا تامین هزینه تهیه آن، با شماره تلفن های جمعیتِ مستقل امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) 23051110- 021 ، 09303560054 و 09196348392 تماس بگیرید.

هر یک از خیرین محترم می توانند به صورت مستقیم در روند خرید، اهدا و نصب بخاری به خانواده های محروم، شرکت جویند.

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی(ع) از سال 1379 به صورت رسمی کار خود را با هدف کاهش معضلات اجتماعی آغاز کرد. کلیه فعالیت های این جمعیتِ مستقل، متکی به کمک های مردمی می باشد و تمامی اعضای آن را نیروهای داوطلب دانشجویی و مردمی تشکیل می دهند. شما می توانید در همه طرح ها، آیین ها و برنامه های این سازمان مردم نهاد به صورت مستقیم حضور یابید.

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی 23051110 می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج