۳۷۷۸۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سکوت محسوس در سالن‌های تئاتر

به طور کلی رکودی در سالن‌های نمایشی به وجود آمده که یکی از دلایلش پرداخت هنرمندان به موضوعات تکراری است.

باشگاه خبرنگاران جوان: به طور کلی رکودی در سالن‌های نمایشی به وجود آمده که یکی از دلایلش پرداخت هنرمندان به موضوعات تکراری است.

سکوت محسوس در سالن‌های تئاتر

سیروس همتی بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره میزان استقبال مخاطبان از نمایش «خروس می‌خواند» گفت: به طور کل رکودی در سالن‌های نمایشی وجود دارد که یکی از دلایلش پرداختن هنرمندان به موضوعات تکراری است. این امر باعث شده تماشاگران تا حدی از تئاتر زده شوند و یک سکوت نامحسوس برای مخاطب ولی محسوس برای ما در تئاتر حاکم شده است. با وجود این، خوشبختانه استقبال قابل قبولی از نمایش «خروس می‌خواند» شده است.

وی در مورد نقش خود در نمایش «خروس می‌خواند» اظهار داشت: من آخرین نفری بودم که به کار اضافه شدم. به نظرم این نمایشنامه نسبت به نمایشنامه‌های پیشین شهرام کرمی که معمولا موضوع جنگ داشت، کاملا فرق دارد. چرا که موضوع این اثر به طور کل اجتماعی و در مورد خانواده‌ای است که پدرشان را به خانه‌ای سالمندان می برند. باید گفت متاسفانه این مسئله در خانواده‌های ایرانی رواج پیدا کرده، به نوعی که شاید از هر پنج خانواده یک خانواده درگیر این مسئله است.

همتی ادامه داد: نمایش «خروس می‌خواند» سومین همکاری من با گروه تئاتر «شایا» است. در این اثر من نقش «سیروس» را بازی می‌کنم که دچار سرگشتگی و حیرانی شده؛ زیرا پدرش را به خانه سالمندان می‌برند. این کاراکتر بسیار کتاب می خواند و فاصله زیادی بین آنچه خوانده و محیط پیرامونش، می‌بیند و مشکلش ارتباط با آدم‌های اطرافش است. به نظرم آدم‌های اهل صداقت،‌ در باطن گوشه‌گیر و تنها هستند. این نوع رفتار در شخصیت «سیروس» نمایش «خروس می‌خواند» دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: اینکه شهرام کرمی از شعر نیما یوشیج برای نوشتن نمایشنامه الهام گرفته برایم جالب بود. من به کاراکترهای نمایش «خروس می‌خواند» حس خوبی دارم و قلم متفاوت شهرام کرمی باعث شد تا در این کار باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج