۳۷۹۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابهاماتی در مورد پیشنهاد سلتیک برای مهاجم پرسپولیس

چرا انصاری فرد لژیونر نشد؟

چرا انصاری فرد به اسکاتلند نرفت؟ این سوالی است که شاید همه از خودشان بپرسند. سوالی که به این راحتی ها نمی شود در موردش جواب پیدا کرد اما نکاتی وجود دارد که شاید به پیدا کردن جواب کمک کند.

چرا انصاری فرد لژیونر نشد؟

تماشا: چرا انصاری فرد به اسکاتلند نرفت؟ این سوالی است که شاید همه از خودشان بپرسند. سوالی که به این راحتی ها نمی شود در موردش جواب پیدا کرد اما نکاتی وجود دارد که شاید به پیدا کردن جواب کمک کند.

اولین نکته نحوه بازتاب شایعه حضور انصاری فرد در سلتیک در رسانه های اسکاتلندی و انگلیسی بود. آنها در تنظیم خبر این اتفاق روی این نکته تاکید داشتند که حضور مهاجم ایرانی در سلتیک از طرف منابع ایرانی مطرح شده و هیچ منبعی در بریتانیا آن را تایید نکرده بود.

نکته دیگر قوانین مربوط به بازی کردن در لیگ انگلیس و جزیره است که بر اساس آن یک بازیکن ملی پوش باید برای گرفتن ویزای کار در 75 درصد بازی های تیم ملی کشورش در یک سال بازی کرده باشد که کریم یک سال گذشته کم برای تیم کی روش بازی کرده است.

چرا انصاری فرد لژیونر نشد؟

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس از پیشنهاد قابل توجه سلتیک به مهاجم تیمشان خبر داده بودند کافی بود به سایت ویکی پدیا سر بزنید تا متوجه شوید که سلتیک نیازی به مهاجم جدید ندارد. در فهرست این تیم اسکاتلندی ۶ مهاجم حضور دارند و نیل لنون سرمربی این تیم آنقدر در خط حمله اش بازیکن دارد که به جز این ۶ مهاجم، ۳ مهاجم خود را به تیم های دیگر قرض داده است و بعید است که در صورت نیاز به یک مهاجم جدید سراغ انصاری فرد برود.

حضور یک بازیکن اسرائیلی به نام برام کایال در ترکیب سلتیک هم می توانست مانعی برای این انتقال احتمالی باشد. از طرف دیگر هواداران سلتیک که در روزهای اول از حضور انصاری فرد در تیمشان استقبال کرده بودند - و حتی یکی از آنها به مسئولان باشگاه پیشنهاد داده بود که احسان حاج صفی را هم بگیرند - دیگر مثل سابق به این موضوع روی خوش نشان ندادند.

برای آنها عجیب است که چطور باشگاهشان حاضر شده چند میلیون یورو برای جذب یک مهاجم ایرانی کنار بگذارد. در فروم سایت talkceltic.net یکی از هواداران سلتیک نوشته: «واقعا این مهاجم ایرانی باید خیلی خیلی خیلی بازیکن خوبی باشد که باشگاه حاضر شده پول خوبی به او بدهد. کریم نمی توانست با حضور مهاجمان خوب در دورتموند راهی این تیم آلمانی شود و حالا شایعه شده که بین سلتیک و استوا بخارست رومانی یکی را انتخاب خواهد کرد.»

کاربر دیگری به نام مایک ۹۱ هم نوشته: «فوتبال آسیا چندان قوی نیست و به نظرم نباید بدون تحقیق کافی سراغ بازیکنی برویم که در یک لیگ سطح پایین بازی می کند به خصوص آنکه شایعه شده باشگاه پول خوبی برای این بازیکن در نظر گرفته. شاید کریم بازیکن خوبی باشد اما تا زمانی که او در تمرینات تیم محک نخورد نمی توان با اطمینان در مورد کیفیت او صحبت کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج