۳۷۹۲۳۴
۴ نظر
۵۰۳۸
۴ نظر
۵۰۳۸
پ

مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال ۲۰۱۶

یکی از جالب ترین چیزهایی که اخیرا ادعا می شود در کتاب پیشگویی های نوسترآداموس بیان شده، تولد گروهک تروریستی داعش در خاورمیانه است. آقای پیشگو در کتابش از پیدایش حکومتی سفاک و خونریز در منقطه ای حرف زده که دقیقا شامل عراق، سوریه و ترکیه می شود.

مجله همشهری سرنخ: یکی از جالب ترین چیزهایی که اخیرا ادعا می شود در کتاب پیشگویی های نوسترآداموس بیان شده، تولد گروهک تروریستی داعش در خاورمیانه است. آقای پیشگو در کتابش از پیدایش حکومتی سفاک و خونریز در منقطه ای حرف زده که دقیقا شامل عراق، سوریه و ترکیه می شود.
با این حال خیلی ها مدعی اند که اگر واقعا نوسترآداموس پیشگو بوده و به وجود آمدن داعش را پیشگویی کرده چرا از حمله او به فرانسه چیزی نگفته در حالی که او خودش اهل فرانسه بوده و قاعدتا باید حوادث فرانسه را پیشگویی می کرده است. در هر حال او هنوز یکی از مراجع مهم برای پیشگویی آینده است. در ادامه ۹ پیشگویی را که ادعا می شود نوسترآداموس درباره سال ۲۰۱۶ به آنها اشاره کرده است بخوانید.

مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
۱- آخرین رییس جمهور آمریکا

در کتاب نوسترآداموس، پیروزی باراک اوباما به عنوان رییس جمهور، پیشگویی شده است اما او یک پیشگویی دیگر هم دارد و آن پیشگویی چنین است که اوباما آخرین رییس جمهور آمریکا خواهدبود. هم اکنون رقابت سختی بین دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در جریان است و عده زیادی از کارشناسان سیاسی معتقدند اگر ترامپ رییس جمهور آمریکا شود، این کشور به قهقهرا خواهدرفت و آمریکا قدرتش را برای همیشه از دست خواهدداد. تا اینجای کار که این مرد دیوانه شانس زیادی برای پیروزی دارد. پس هیچ بعید نیست که ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکا به عنوان یک ابرقدرت در جهان باشد.
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
2- آب و هوای عجیب و غریب جهان

نوسترآداموس پیشگویی کرده امسال، جهان عجیب ترین الگوهای آب و هوایی را تجربه خواهدکرد. پدیده سرمای شدید النینو یکی از چیزهایی بود که اوایل سال جدید میلادی نگرانی های زیادی را در جهان موجب شد. پدیده النینو یخبندان های شدیدتر از حد معمول بودند که بخش بزرگی از قاره آمریکا را در بر گرفت و حتی نگرانی اش به کشور ما هم رسید. جز این ها بسیاری از کشورها شاهد بارش برف در فصل بهار بودند. حالا باید دید این الگوی عجیب که به قول نوسترآداموس به بدترین شکل ممکن ادامه خواهدیافت تبدیل به واقعیت می شود یا نه؟
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
۳- زلزله خانمان برانداز

نوسترآداموس پیشگویی کرده امسال یک فاجعه طبیعی بزرگ اتفاق خواهدافتاد. اگرچه خیلی وقت ها، فاجعه های بزرگی مثل سیل، طوفان و زلزله در جهان رخ می دهد و نمی توان گفت این جزو پیشگویی های مهم کتاب نوسترآداموس بوده ولی به هر حال او فاجعه ای مثل سونامی یا زمین لرزه برای امسال پیشگویی کرده است.
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
4- خاورمیانه در آتش

نوسترآداموس پیشگویی کرده امسال خاورمیانه در آتش خواهدسوخت. البته خیلی ها که علاقه مند به تعبیر پیشگویی های نوسترآداموس هستند می گویند این آتش می تواند استعاره باشد یعنی منظور نوسترآداموس آتش سوزی نیست بلکه بالا و پایین شدن قیمت نفت که باعث تغییرات زیادی در قدرت این منطقه خواهدشد به معنای سوختن خاورمیانه است. قیمت نفت طی ماه های گذشته به پایین ترین حد خود رسیده و باعث نگرانی بسیاری از حکومت های منطقه شده است و طرفداران نوسترآداموس بسیار تلاش می کنند این اتفاق را به پیشگویی های او ربط بدهند.

مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
5- سقوط پرندگان در خاورمیانه

خیلی ها این پیشگویی نوسترآداموس را به گم شدن و سقوط هواپیماهای مختلف در آسیا ربط می دهند. سقوط چند هواپیمای مصری و یک هواپیمای مالزی در مدت زمانی کوتاه چیزی نیست که بشود از آن به راحتی گذاشت. جز اینها نوسترآداموس اتفاقات زیادی را طی این مدت برای خاورمیانه پیشگویی کرده که انگار از سر تصادف یا واقعیت، درست از آب درآمده اند که از آن جمله، فروپاشی حکومت ها در کشورهای عربی و به آشوب کشیده شدن این مناطق بوده است.
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
۶- پایان جهان

متاسفانه خیلی از پیشگویی هایی که راجع به آینده وجود دارند مدام در حال هشدار بوده اند که جهان در حال پایان است. یکی از پرطرفدارترین منابع پیشگویی ها تقویم های تمدن مایا بودند که اعلام کردند جهان به پایان می سد. همین دو سه سال پیش بود که خیلی ها از ترس پایان جهان، از خواب و خوراک افتادند.
عده ای سودجو به فکر افتادند ساک های دستی کوچکی بسازند ک در آن کمک های اولیه و مواد غذایی برای نجات یافتگان از پایان جهان بفروشند و حتی یک کارگردان معروف فرانسوی فیلمی با همین موضوع ساخت که در آن جهان تمام میش د ولی موعد مقرر برای پایان جهان آمد و رفت و آب هم از آب تکان نخورد. پس احتمال زیادی وجود دارد که پیشگویی نوسترآداموس هم غلط از آب دربیاید.
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
7- مرداب کاخ سفید

نوسترآداموس به شکل جالبی یک پیشگویی راجع به سیاست های آمریکا داشته است. او در کتابش ادعا کرده آمریکایی ها وارد یک بازی جنگی می شوند که جهان را به زوال می کشاند. یک بازی که در ظاهر خیرخواهانه است اما در باطن چیزی جز نابودی نوع بشر ندارند.
خیلی از علاقه مندان به تفسیر کتاب نوسترآداموس به جد معتقدند این یکی کم کم دارد به واقعیت می پیوندد. آنها می گویند شروع این بازی وقتی بود که آمریکا تصمیم گرفت برای نجات عراقی ها و افغان ها به کشورشان حمله کند و با این کارش باعث خلق گروهی به نام داعش شد که حالا بزرگ ترین تهدید امنیتی جهان است.
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
۸- گرم شدن زمین

نوسترآداموس پیشگویی کرده زمین امسال گرم تر از حد معمول خواهدشد. دانشمندان راجع به آب شدن یخ های قطب شمال هشدار داده اند و خیلی ها عکسی روی نت منتشر کردند که یک خرس قطبی ساکن شمال را در حالی که به خاطر گرم شدن این منطقه به شدت لاغر شده بود نشان می داد. متاسفانه این طور به نظر می رسد که این پیشگویی نوسترآداموس هم به واقعیت نزدیک می شود اگرچه دانشمندان به یافته های علمی توجه نشان می دهند و نه به پیشگویی های یک نفر در پنج قرن پیش!
مهم ترین پیشگویی های نوسترآداموس در سال 2016
9- روسیه و صلح جهانی

نوسترآداموس در کتابش پیش بینی کرده پادشاهی از سرزمین های شمالی (جایی که روسیه امروزی قرار دارد) تلاش خواهدکرد تا صلح در جهان برقرار شود.

روسیه در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین سدهای دفاعی در برابر داعش مخصوصا در سوریه تبدیل شده است و اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم این پیشگویی نوسترآداموس که تا این اندازه مستقیم راجع به آن نوشته است به کجا ختم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشگویی های این آقا مزخرفاتی بیش نیست چرا نشر اکاذیب میکنید

    • بدون نام

      پیشگویی های نستراداموس را از خیلی سالها پیش دنبال میکنم.اکثرا به وقوع می پیوندند ولی نکته جالبی که در این پیشگویی ها دیده میشود اکثرا مربوط به حوادث خاورمیانه و اکثرا مسلمانان مربوط میشود.به عنوان یک خواننده این مطالب فکر میکنم اینها ساخته ذهن فراماسونری های صهیونیسم و برای القای افکار مسلمان ستیزی این قشر بسط و گسترش می یابد. به جز در مواردی خاص نسبت به یهودیها هیچ نوع پیشگویی هایی از نوستراداموس دیده نمی شود.و نکته دیگر اینکه این پیشگویی ها در لفافه بیان میشود و دست مفسیرین را برای بیان نیات خود باز میگذارد.

    • حمیدرضا

      این آقای پیشگو زبان شیطان بوده و تمام اخباری که خود شیطان باعث آنهاست به نحوی روایت فرموده.....

    • سمیرا

      مطمئنید همش مال خودشه نکنه بشه این جمله های شیک امروزی که میگن مال کوروشه و اسمهای عجیب و غریب که تا نوه خاله های کوروش هم توی این اسمها هست !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج