۳۷۹۲۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

یادگار امام برای میزبانی آماده نیست:

میزبانی تبریز برای لیگ قهرمانان به خطر افتاد

وضعیت میزبانی تبریز برای بازی های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاده است. از سوی کارشناسان AFC ایرادهایی به استادیوم یادگار امام وارد شده که باید قبل از برگزاری بازی ها برطرف شود. این در حالی است که ۸ اسفند اولین بازی برگزار می شود.

میزبانی تبریز برای لیگ قهرمانان به خطر افتاد

تماشا: وضعیت میزبانی تبریز برای بازی های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاده است. از سوی کارشناسان AFC ایرادهایی به استادیوم یادگار امام وارد شده که باید قبل از برگزاری بازی ها برطرف شود. این در حالی است که 8 اسفند اولین بازی برگزار می شود و برای رفع این کاستی ها تنها دو ماه و نیم فرصت است.

به همین منظور روز یکشنبه جلسه ای با حضور جعفری، مدیرعامل تراکتور، نماینده استانداری، نماینده هیئت فوتبال استان و مدیران صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد. در این جلسه بحث هایی درباره ایرادهای وارده به استادیوم و نحوه برطرف کردن آن مطرح شد ولی به نتایج جالبی نرسید. دو موضوع اصلی جلسه مشکل کابل های استادیوم یادگار و همچنین کمبود واحد سیار بود که هر کدام به دلایلی بی نتیجه رها شد.

به دنبال اجاره واحد سیار

کارشناسان AFC به مسئولان برگزاری بازی ها اعلام کرده اند که برای پوشش تصویری این بازی ها باید حداقل دو واحد سیار داشته باشند که هر کدام از این واحدها هم باید بتوانند 9 دوربین را ساپورت کند ولی در کل آذربایجان شرقی فقط یک واحد سیار وجود دارد، آن هم فقط می تواند 3 دوربین را ساپورت کند. این مشکل در جلسه یکشنبه مطرح شد.

نماینده صدا و سیما در این جلسه گفت که با همکارانش در صدا و سیمای اصفهان تماس گرفته که آیا آنها برای برگزاری مسابقات این واحدهای سیار را تهیه کرده اند؟ مسئولان اصفهانی هم به او پاسخ داده اند که وقتی اولین بار آسیایی شدند از استانداری کمک گرفتند و توانستند این دو واحد را تهیه کنند.

او هم از استاندار درخواست کمک برای تهیه واحد سیار را کرد اما نماینده استاندار مدعی شد که استاندار این درخواست را رد کرده و گفته که واحدهای سیار را از ضرغامی بخواهید. از آن طرف در تماسی که با ضرغامی گرفته شد درباره مشکل واحد سیار با او صحبت شد ولی ضرغامی با بیان اینکه این مشکل، استانی است و به ما مربوط نمی شود، درخواست تبریزی ها را رد کرد.

بعد از این اتفاقات جعفری در اعتراض به بی نتیجه ماندن بحث ها گفت: «یک دفعه بگویید نمی توانیم میزبانی کنیم.» و به حالت قهر جلسه را ترک کرد و رفت. نماینده صدا و سیمای آذربایجان شرقی دیروز به اصفهان رفت تا با مسئولان اصفهانی صحبت هایی درباره واحد سیار آنها بکند. در این جلسه آنها به دنبال راه حلی بودند که بتوانند واحدهای سیار اصفهان را اجاره کنند.


راه و ترابری ۸۰۰ میلیون می خواهد

یکی از بزرگترین مشکلات استادیوم یادگار امام، سیستم قدیمی برق رسانی آن است. استفاده از کابل های هوایی برای رساندن برق این استادیوم باعث شده که هر آن احتمال قطعی و خرابی وجود داشته باشد. به همین دلیل از آنها خواسته شده که این کابل ها را به درون زمین منتقل کنند. این تغییر سیستم هزینه های سنگین کانال کشی و نصب تجهیزات جدید را همراه دارد. اداره راه و ترابری به آنها اعلام کرده که انجام این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت اما نکته اینجاست که هیچ کسی نمی داند این هزینه ها به چه کسی مربوط می شود. وزارت ورزش این هزینه را تقبل نمی کند، هیئت فوتبال هم می گوید به ما ربطی ندارد. جعفری هم مدتی است که این استادیوم در اجاره تراکتور است و متعلق به تیم نیست که این هزینه ها را بکند. درنهایت در پایان جلسه کسی این هزینه را گردن نگرفت و مشکل برق رسانی سر جای خود باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tabriz

      اینا رو به مسئولان مملکت بگین نه مردم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج