۳۷۹۳۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکل باتری سرفیس پرو ۳ حل شد

در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این گجت را حدود چند دقیقه کاهش می‌دهد. حال ردموندی‌ها بروزرسانی جدیدی را برای رفع این مشکل منتشر کرده‌اند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که سرفیس پرو ۳ این کمپانی دارای مشکلی است که به علت وجود یک باگ در فریمور ایجاد شده و عمر باتری این گجت را حدود چند دقیقه کاهش می‌دهد. حال ردموندی‌ها بروزرسانی جدیدی را برای رفع این مشکل منتشر کرده‌اند.
مشکل باتری سرفیس پرو 3 حل شد

در ماه جولای مایکروسافت تایید کرد که به دلیل وجود یک باگ در فریمور سرفیس پرو ۳، این گجت شاهد کاهش عمر باتری است. حال ردموندی‌ها بروزرسانی جدیدی را برای فریمور این گجت هوشمند منتشر کرده‌اند که مشکل اشاره شده را حل کرده است.

بروزرسانی جدید که تاریخ آن متعلق به ۲۹ جولای سال جاری میلادی است، پس از آنکه سرفیس پرو ۳ دارای شارژ کافی بوده و به برق متصل باشد، روی سیستم نصب می‌شود. برای نصب کامل این بروزرسانی، سرفیس پرو ۳ چندین بار ریستارت می‌شود. پس از آنکه بروزرسانی مورد نظر نصب شد، باتری نیازمند چند چرخه‌ی شارژ و دشارژ است تا وضعیت اولیه‌ی خود را از نظر عمرباتری بازیافته و همچون گذشته در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد.
براساس اطلاعات ارائه شده، این مشکل به دلیل درک نادرست وضعیت شارژ باتری از سوی سرفیس پرو ۳ اتفاق می‌افتاده، به‌ٔطوریکه فریمور با این تصور که باتری به‌صورت کامل شارژ شده، از شارژ شدن باتری پرهیز می‌کرده و از این‌رو از کل ظرفیت باتری برای شارژ و سپس استفاده از آن بهره گرفته نمی‌شده است. دو کمپانی ال‌جی و Simplo وظیفه‌ی تولید باتری‌های سرفیس پرو ۳ را بر عهده دارند و بنابر گزارش‌های ارائه شده باتری‌های سیمپلو اصلی‌ترین قربانی این باگ فریمور بوده و پس از دریافت آن مشکل به‌صورت کامل حل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج