۳۷۹۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

یک عضو شورای شهر تهران:

پایتخت به گورستانهای تازه نیاز دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت گورستان عمومی تهران گفت: این گورستان هم‌اکنون ظرفیت چندانی ندارد و در آینده باید گورستانهای جدید به شهر اضافه شود.

مرتضی طلایی با بیان اینکه ساماندهی و رسیدگی به وضعیت مشاغل، تنها با همکاری جدی اصناف قابل تحقق است گفت: پیش‌بینی شهرکی در تالار بهرام در جنوب تهران، از جمله اقداماتی است که در خصوص انتقال مشاغل در منطقه ری و جنوب شهر انجام شده است.

وی با بیان این که مجموعه مدیریت شهری بر ساماندهی و رسیدگی به وضعیت اصناف مصمم است، گفت: در همین راستا تشکیلاتی راه‌اندازی شده است تا رسیدگی به وضعیت مشاغل را با همکاری اصناف اولویت‌بندی کند.

وی خاطرنشان کرد: اصناف مختلفی در تهران وجود دارد که از لحاظ مختلف مانند ایجاد انواع آلودگی‌ها برای تهران مشکلاتی ایجاد می‌کند که انتقال و ساماندهی آنها ضروری است و این کار نیز با همکاری اصناف صورت می‌گیرد.

طلایی با اشاره به وضعیت گورستان عمومی تهران گفت: گورستان عمومی شهر تهران، هم‌اکنون ظرفیت چندانی ندارد و به حد تکامل رسیده است و آینده تهران نیازمند آن است که گورستان‌های جدید به شهر اضافه شود.

وی با اشاره به لزوم انتقال برخی اصناف و ساماندهی آنها تصریح کرد: در میدان شوش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین نقاط شهر تهران بخشی از مشاغل وجود دارد که با توجه به این که در یکی از مدخل های ورودی شهر نیز هست زیبنده منطقه نیست و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همچنین حجاری‌ها و سنگ فروشی‌ها در جاده آزادگان و یا گل‌فروشی‌هایی که در طول مسیر بهشت زهرا (س) قرار دارد نیز از جمله مشاغلی است که نیاز به ساماندهی و برنامه‌ریزی دارد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ، ساماندهی و رسیدگی به وضعیت اصناف ، تنها با مشارکت و همراهی فعال اصناف محقق می شود و شهرداری تهران نیز در این زمینه به طور قاطع مصمم است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پایتخت به گورستانهای تازه نیاز دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج