۳۸۱۳۴۰
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

اجرای حکم اعدام قاتل پزشک معروف اردبیلی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اجرای حکم قصاص قاتل پزشک معروف اردبیلی خبر داد و گفت: این حکم در زندان مرکزی اردبیل اجرا شد.

خبرگزاری میزان: «ناصر عتباتی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، از اجرای حکم قصاص قاتل پزشک معروف اردبیلی خبر داد و گفت: این حکم در زندان مرکزی اردبیل اجرا شد.

وی در رابطه با روند رسیدگی به این پرونده اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده و به لحاظ اهمیت موضوع و جوی که پس از قتل این پزشک معروف اردبیلی ایجاد شده بوده، بررسی این پرونده با دستور ریاست دادگستری استان اردبیل به صورت ویژه، خارج از نوبت و با نهایت دقت و ظرافت در دست بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: اقدامات تحقیقی و تعقیبی پرونده فوق با نهایت دقت و به لحاظ سرعت در دادسرای اردبیل، تحت نظارت مستقیم دادستان و با استفاده از کارآگاهان مجرب آگاهی انجام گرفت و با توجه به دلایل و مدارک موجود در پرونده کیفرخواست صادر شد.

وی تصریح کرد: این پرونده با حضور وکیل اولیای دم و دو وکیل متهم، در دادگاه کیفری یک استان اردبیل و در حضور ۳ قاضی مجرب و نماینده دادستان در جلسات متعدد مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از بررسی دقیق پرونده حکم بر قصاص قاتل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: این حکم در دیوان عالی کشور تایید و با توجه به تقاضای اولیای دم مبنی اجرای حکم قصاص، صبح امروز اجرا شد.

عتباتی اعلام کرد: انگیزه قتل کاملا فردی بود و جنبه شخصی داشته و برخلاف شایعات و جوسازی‌های صورت گرفته هیچ گونه ارتباطی به مسائل درمان و روابط پزشک و بیمار در این پرونده وجود نداشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان از زحمات رئیس و قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اردبیل، بازپرس پرونده و کارآگاهان قدردانی کرد.

اول مرداد ماه سال گذشته دکتر اصغر پیرزاده از متخصصان متبحر و صاحب‌نام آنکولوژی که اهتمام بسیاری به درمان بیماران سرطانی داشت، در اردبیل به قتل رسید و قاتل که جوانی ۲۲ ساله بود بلافاصله دستگیر شد.

پس از این واقعه، برخی رسانه‌ها انگیره قاتل را مسائل پزشکی عنوان کردند و از قتل این پزشک در مطبش خبر دادند که دادستان اردبیل با انتقاد از این فضاسازی‌ها گفت: قاتل جوانی ۲۲ ساله و از آشنایان مقتول است و قتل در محل اقامت و سکونت قاتل اتفاق افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادیا

      آخه نمی شد یه کم بیشتر توضیح دهید.علت شخصی یعنی چی ؟

    • فروشگاه

      درود بر پزشکان

    • مینا

      بعضی پرشکان حقشونه

      پاسخ ها

      • پسر ایرانی

        از یک فمینیسم بیشتر از این هم نمیشه انتظار اخلاق داشت !

    • محمد نصیری

      یه اراذل کمتر زندگی دیگران آرامتر.

    • فروشگاه

      پرنده مینا برحق عشق میورزد وبس .....پزشک خوب روابط وبهداشت خوب...

    • بدون نام

      اقای. نصری شماچه میدونی که علت این کارچی بود که میگیدارازل ناسلامتی یک انسان مرده کمی فکرکنیددوست عزیز

    • سینا یزد

      شاید یه بیماری داشته وهزینه آن نداشته ودکتر زیر میزی هم میخواسته اینکه اورا کشته بعضی دکترا حقشونه

    • محمد

      کاش شهامت داشتیدواقعیت داستان جنایت را مینوشتید واما ها نمی گذاشتید بی جهت پزشکی با ان همه تخصص نمی کشتند حتی دیوانه هم این کار را نمیکد

    • میرزا

      در هر صورت اولیاء دم هر مقتول حق قصاص را دارند، و این پزشک مقتول یکی از ارزشمندترین پزشکان کشور بود!!! حیف شد، خداوند پزشک خوب مان را بیامرزد و به خانواده های او صبر عطا کند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج