۳۸۱۴۹۸
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

لیمو ترش با طعم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: نبی‌الله سوادکوهی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید «شرافت» شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت هیوندا حامل بار لیمو ترش مشکوک و ‌آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو، ۱۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که زیر بار لیمو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انهدام ۲۲ باند توزیع مواد مخدر در رزمایش بزرگ بقیه اله الاعظم پلیس اصفهان

سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز با بیان اینکه در ادامه ماموریت‌های پلیس استان همانطور که پیش از این نسبت به برخورد با کانون‌های جرم اطلاع رسانی شده بود پس از چندین ماه کار تحقیقاتی، اطلاعاتی و عملیاتی روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه رزمایش بزرگ «بقیه الاعظم» با هدف پاکسازی یکی از مناطق حاشیه نشین جنوب اصفهان که به کانونی برای توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل شده با حضور تمامی واحدهای عملیاتی اجرا شد، اظهار داشت: در این رزمایش که چهار ساعت به طول انجامید ۲۰ باب منزل که پاتوقی برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بودند با حکم مقام قضایی پلمب، ۲۲ باند بزرگ که در امر فروش مواد مخدر فعالیت می کردند منهدم و ۲۷۰ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در جریان این عملیات طی بازرسی از منازل متهمان مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه به همراه یک میلیارد ریال وجوه حاصله از فروش مواد توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص فعالیت باندهای دستگیر شده گفت: این باندها به صورت حرفه ای در زمینه خرید و فروش مواد مخدر عمل می کردند به طوری که مکانی مخصوص برای دریافت پول اختصاص داده و سالن های مجهزی را نیز برای مصرف معتادان تعبیه کرده بودند.

وی افزود: در رزمایش مذکور که با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و نیروهای عملیاتی پلیس استان و به طور ویژه و غافلگیرانه انجام شد تمام متهمان دستگیر شده در حال مصرف مواد مخدر و همچنین خرید و فروش مواد افیونی بودند که از تمام این صحنه‌ها مستندسازی صورت گرفته است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه منطقه مذکور سومین کانون جرم در اصفهان بود که توسط ماموران پلیس مورد پاکسازی قرار گرفت، اظهار داشت: رزمایش های مشابه در مناطق حاشیه ای و آلوده دیگر استان اجرا خواهد شد و پلیس اصفهان اجازه نخواهد داد عده ای سودجو و فرصت طلب و هنجار شکن منطقه ای را به کانون جرم تبدیل کرده و نقشه های شوم خود را برای آلوده کردن جوانان پیاده کنند.

وی ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری ویژه دستگاه قضایی استان گفت: با هماهنگی و تعامل خوبی که بین دستگاه قضایی و پلیس استان وجود دارد مجال نفس کشیدن را به مجرمان و خلافکاران نخواهیم داد و سال ۹۵، سال سیاهی برای تبهکاران و باندها و شبکه های فساد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      لعنت به این خونخوارها -همه شون باید نابود بشن لاشخورها

    • بدون نام

      توروخدابیشترسختگیری کنید،جوونامون دارن ازدست میرن،پسرمنم مبتلا شده،زندگیمون نابودشده،به هیچکدوم رحم نکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج