۳۸۱۸۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«مبارک» ایرانی در راه کره جنوبی

انیمیشن «مبارک» در جشنواره‌ی فیلم بوسان به نمایش درخواهد آمد.

خبرگزاری ایسنا: انیمیشن «مبارک» در جشنواره‌ی فیلم بوسان به نمایش درخواهد آمد.

به نقل از روابط عمومی فیلم مبارک ، اولین فیلم رئال- انیمیشن سینمای ایران ، قرار است پس از حضور در جشنواره مونترال کانادا این‌بار در ۲۱ دوره جشنواره بین المللی فیلم بوسان حضور یابد. این جشنواره قرار است بیست و یکمین دوره خود را از تاریخ ۱۵ الی ۲۵ مهر ماه ۹۵ در شهر بوسان کره جنوبی برگزار شود.

«مبارک» ایرانی در راه کره جنوبی

انیمیشن «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و بازی الناز شاکردوست داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ای، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی کشانند. نگرانی او، عروسک‌هایش را وادار می‌کند که وارد عمل شوند و برای کمک رساندن به پیرمرد نقال، با نوه جوان او همراه می‌شوند و داستان پرفراز و نشیب و ماجراجویانه‌ای را اغاز میکنند.

معرفی شخصیت‌های فیلم:

دیو اکوان:

«اکوان» یک دیو است. در داستان‌های شاهنامه، «اکوان» با رستم دشمنی دارد و با او به نبرد می‌پردازد. اما در فیلم سینمایی «مبارک»، «اکوانی» دیگر را مشاهده خواهید کرد. «اکوانی» که در فیلم «مبارک» نمایش داده شده، یک دیو ساده‌لوح، مهربان و اندکی احمق است که اتفاقاً خیلی هم رستم را دوست دارد و برای کمک به او تلاش زیادی می‌کند.

دیو سپید:

در شاهنامه آمده که «دیو سپید»، سردسته دیوها و بسیار حیله‌گر است. او کیکاووس شاه را به دام می‌اندازد و رستم مجبور می‌شود برای نجات او، با دیو سپید بجنگد و او را از پای در آورد. اما در «مبارک»، دیو سپید همان دیو پرخاشگر و بد ذات شاهنامه نیست ..دیو سپید در این فیلم ، نه تنها با رستم دشمن نیست و با او نمی‌جنگد، بلکه به او علاقه دارد و با دشمنانش مبارزه می‌کند. او از اکوان عاقل‌تر است و دائم مجبور است که اشتباه‌های او را بپوشاند.

مبارک:

«مبارک» را همه می‌شناسند، خصوصاً کسانی که به نمایش‌های خیمه شب‌بازی علاقه دارند. «مبارک» عروسکی است که از دیرباز در نمایش‌های عامیانه ایرانی حضور داشته و با شیطنت و شوخ‌طبعی، مخاطبان را خندانده است. در نمایش‌های خیمه شب‌بازی، معمولاً شخصی که «مرشد» نامیده می‌شود، داستان را روایت می‌کند و مبارک با سئوال‌ها و شیطنت‌هایش، با او همراه است.نام فیلم سینمایی «مبارک» از این شخصیت دوست‌داشتنی و ماندگار در ذهن ایرانیان گرفته شده. شخصیت «مبارک» در این فیلم، با دیوها همراه می‌شود و در تمام لحظات این داستان ماجراجویانه حضور دارد.

«مبارک» ایرانی در راه کره جنوبی

کاراکتر های فیلم «مبارک» (دیو اکوان،دیو سپید و مبارک) در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی حضور یافتند و با طرفداران خود عکس یادگاری انداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج