۳۸۱۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ژوزه: می خواستم با پرسپولیس از فوتبال بروم

حمدرویانیان صبح دیروز میهمان بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم بود. مدیرعامل پرسپولیس در این مصاحبه گل و بلبل و بدون چالش درباره همه چیز حرف زد اما باز هم به صراحت نگفت که ژوزه از پرسپولیس اخراج شده است یا نه

ژوزه: می خواستم با پرسپولیس از فوتبال بروم

تماشا: محمدرویانیان صبح دیروز میهمان بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم بود. مدیرعامل پرسپولیس در این مصاحبه گل و بلبل و بدون چالش درباره همه چیز حرف زد اما باز هم به صراحت نگفت که ژوزه از پرسپولیس اخراج شده است یا نه. رویانیان گفت که به پرسپولیس نیم فصل دوم امیدوار است.

دنیزلی مهره مار دارد

دنیزلی مهره مار دارد و او را دوست داریم، البته به ما بدهکار است. مربیان و بازیکنان خارجی وقتی قرارداد می بندند ۵۰ درصد دستمزدشان را در ابتدا می گیرند. دنیزلی اندازه ۳۰ درصد برای ما کار کرد که باید بدهی اش را پس بدهد. ما همدیگر را دوست داریم اما او پول ما را نمی دهد. چهارشنبه وکیل مان در آنجا بود و صحبت هایی را با دنیزلی داشت اما او گفت که برادر خانمم مریض شده و باید به آنکارا برگردم.


مربی کشی در پرسپولیس رسم شده

متاسفانه مجبور شدم با ژوزه برخورد کنم. مربی کشی در پرسپولیس یک رسم شده است و من هم رسم گذشته را تکرار کردم. البته تا جایی که توانستم از او حمایت کردم. کریمی 52 روز نبود باز هم از ژوزه حمایت کردم اما نتیجه هم برای هواداران پرسپولیس مهم است. انتظار ما این بودکه در جدول تک رقمی شویم.

می خواستیم با ژوزه درباره عملکردش در نیم فصل صحبت کنیم اما او به کمیته فنی نیامد. دستیارانش هم نیامدند. ژوزه شخصیت بزرگی دارد و و من او را حتی از کی روش بزرگتر می دانم اما در اینجا موفق نبود. آدم های بزرگ هم جایی شکست می خورند. ژوزه در کمیته فنی نمره قبولی نگرفت.

ژوزه به من گفت: «متاسفم که هم من ضربه خوردم و هم شما. این تیم آخری بود که می خواستم هدایتش را برعهده داشته باشم. می خواستم با قهرمانی بروم و خداحافظی کنم. دوستانه هر تصمیمی که بگیرید قبول می کنم.»


تا حالا سازمانی به پیچیدگی پرسپولیس ندیده ام

در این مدت ۱۲ بار دلم شکست. یعنی ماهی یک بار. نمی دانم چرا اینگونه است. فوتبال ما نمی خواهد درست شود. عده ای هستندکه منافعشان نمی گذارد این اتفاق رخ دهد. من به دنبال جام نیستم. مشکل اساسی این تیم اقتصادی است و جز بدهی چیزی ندارد. پرسپولیس تیم پرحاشیه ای است و تاکنون سازمانی به این پیچیدگی ندیده ام.


استقلال و پرسپولیس همیشه دهانشان باز است

الان 5 شرکت تجاری به نام پرسپولیس در تهران دارم. در برزیل، مالزی، کرواسی و آلمان شرکت زده ایم. این موارد را ظرف یک سال راه انداختم. آیا گناه است یا جرم است؟ خیلی از تیم ها از کارخانه ها پول می گیرند اما استقلال و پرسپولیس یک ریال هم نمی گیرند و دهانشان باز است که از دولت پول بگیرند. با کار اقتصادی که من در پرسپولیس انجام داده ام این باشگاه می تواند 50 سال روی کار بایستد.


آنقدر جلسه می گذاریم که ژوزه خسته شود!

صددرصد امیدوارم نیم فصل دوم برای ما تفاوت داشته باشد. برای موفقیت تیم همه کار کرده ایم با مربی که بازیکنان احساس خوبی با او نداشتند و از او فاصله گرفته بودند قطع همکاری می کنیم. البته تا با مانوئل فسخ قرارداد نکنم نمی توانم سرمربی جدید انتخاب کنم. با ژوزه آنقدر جلسه می گذاریم که خسته شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج