۳۸۱۹۱۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

۳۶ هزار نزاع طی چهار ماه در تهران

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۳۶ هزار و یکصد تن از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۳۶ هزار و یکصد تن از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.

شمار مراجعه کنندگان پزشکی قانونی استان تهران به دلیل نزاع در مدت مشابه سال گذشته (۱۳۹۴) ۳۶ هزار و ۳۴۳ تن بود که آمار امسال کاهش هفت دهم درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش از کل مراجعه کنندگان به دلیل آسیب های ناشی از نزاع در چهار ماه ۲۳هزار و ۵۹۴تن مرد و۱۲هزارو ۵۰۶تن زن بودند .

همچنین درتیرماه امسال هم آمار مراجعه کنندگان نزاع۱،۶درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۹ هزار و ۷۶۶ مورد رسیده است.

پزشکی قانونی در این گزارش به مراجعه کنندگان نزاع توصیه کرده است ،ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحات است، نوع جراحت و عمق آن است.

برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      واقعا یکی نیست بیاد علت این بی اعصابی مردم رو پیدا کنه

    • امیر

      توی اخبار نوشته در ۴ ماهه اول سال ۹۵ تعداد ۳۶ هزار مورد نزاع به پزشکی قانونی تهران مراجعه کرده اند. که ۱۲ هزار تا زن و ۲۴ هزار تا مرد بوده اند. یعنی ماهی ۹۰۰۰ پرونده نزاع خیابانی. بطور متوسط بازای هر پرونده ۱۰۰ مورد نزاع و درگیری بدون پرونده سازی در حد فحش و برخورد فیزیکی مختصر که ملت سوا می کنند و اعصاب خردی ناشی از شاخ و شانه کشیدن وجود دارد. یعنی ۹۰۰.۰۰۰ نزاع در ماه. یعنی اگر جمعیت ۸ ملیونی تهران را در نظر بگیریم ۴ میلیون افراد فعال که در کوچه و خیابان حضور دارند از هر ۴ نفر برای بک نفر یک موقعیت نزاع و اعصاب خوردی در ماه پیش می آید. این یعنی زندگی در شرایط غیر سالم.

    • بدون نام

      اعصاب ندارم هااااا!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج