۳۸۲۲۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حرف اول و آخر را در کشور یک نفر باید بزند

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حرف اول و آخر را در کشور باید یک نفر بزند و اگر انتقاد یا مخالفتی هم هست نباید به صورت رسانه‌ای و روزنامه‌ای مطرح شود.

خبرگزاری ایسنا:‌ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حرف اول و آخر را در کشور باید یک نفر بزند و اگر انتقاد یا مخالفتی هم هست نباید به صورت رسانه‌ای و روزنامه‌ای مطرح شود.

آیت‌الله هاشم نیازی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی که با نام "رنج عدالت" از سوی بنیاد آیت‌الله قدوسی و باشگاه اندیشه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان نظم بسیار دقیقی بود که در انجام کارهایشان آن را رعایت می‌کردند، در حالی که یکی از ویژگی های امثال ما در آن دوره، بی نظمی بود و حتی پیش می آمد که وقتی قرار بود در حوزه حاضر شویم و تدریس کنیم، در جایی استراحت می کردیم تا جایی که جلسه تدریس، تعطیل می شد، اما شهید قدوسی وقتی ما را برای تدریس یک درس تعیین می‌کرد این ویژگی‌های ما را هم به طلاب توضیح می داد و به آنها می گفت اگر با این خصوصیات فلانی کنار بیاید و صبر داشته باشید، ممکن است در نهایت چیزی هم عاید شما شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از رسالت های بزرگ حوزه علمیه در حال حاضر پیدا کردن چاره‌ای برای شبکه های مجازی است، گفت: حوزه ها باید فکری برای شبکه‌های ارتباطی بکنند چرا که امروز هویت، دین، ملیت و شرف ملی ما تحت تاثیر تحرکات شبکه‌های مجازی قرار دارد.

وی افزود: مسئله این است که امروز با فشار دادن دگمه‌ای با هزاران مطلب مواجه می‌شوید که به خدا و مقدسات اهانت می‌کنند.

نیازی ادامه داد: رهبری هم پیش از این در سخنانی بیان کردند که اگر فکری به حال بحران فضای مجازی نکنیم، زمانی پیش خواهد آمد که دیگر صاحب فرزندان خودمان هم نخواهیم بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پرونده رسالت حوزه علمیه همواره باز خواهد بود، اظهار کرد: هر پرونده‌ای در انقلاب ما بسته شود پرونده رسالت حوزه علمیه همواره باز خواهد بود و امیدواریم که شبکه ملی اینترنت به وجود آید تا مردم ما نسبت به مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، مصونیت پیدا کنند.

وی با بیان اینکه شهید قدوسی معتقد بود در مدیریت مدرسه حقانی یک نفر باید حرف اول و آخر را بزند اظهار کرد: وقتی در مدیریت یک مدرسه باید یک نفر حرف اول و آخر را بزند، در مدیریت یک کشور هم حرف اول و آخر را باید یک نفر بزند که البته ما حرفی نداریم که نظرات مخالف و انتقاد نیز وجود داشته باشد اما این پیشنهادات نباید به صورت تلویزیونی و روزنامه‌ای در بیاید و اگر چنانچه کسی نظری دارد باید خودش آن را به کسی که حرف اول و آخر را باید در کشور بزند، بگوید.

نیازی گفت: حرف امثال شهید قدوسی و سایر شهدا این است که باید مشورت داد اما نه از طریق روزنامه و رسانه که مردم را مشوش کند چرا که افراطی‌طلبی از هر جناح و بر هر شکلی که باشد اگر علنی شود، ممنوع است.

وی افزود: اگر مشورتی هست که باید منعکس شود باید آن را به کسی بازگو کرد که باید حرف اول و آخر را در کشور بزند. ما امیدواریم که در نهایت به سمتی حرکت کنیم که وصیت شهدا عملی شود و کشور به سمتی برود که نظرات انتقادی به همان شخص مورد نظر منتقل شود تا کشور نیز پیشرفت کند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اعزام نشدن حجاج ایرانی به مراسم حج امسال اظهار کرد: امسال اجازه ندادند که ما به حج برویم اما همان کشورهایی که سعودی‌ها منابع مالی‌شان را تامین می کنند در نشستی در کشور چین مصوب کردند که وهابیت جزو اسلام نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج