۳۸۲۲۸
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مرگ نازنين كوچولو در بازی خشن پسر ۸ ساله

پسر ۸ ساله كه به تماشاي مسابقات كشتي كچ در ماهواره مي‌پرداخت خواهر ناتني خردسالش را به كام مرگ فرستاد.

روزنامه ایران: پسر ۸ ساله كه به تماشاي مسابقات كشتي كچ در ماهواره مي‌پرداخت خواهر ناتني خردسالش را به كام مرگ فرستاد.

اين پسربچه با اجراي يك فن خشن روي خواهر ۶ ساله سكوت و ماتم را به خانه‌شان نشاند.

عصر شنبه ۱۱ آذرماه سال جاري زن و مردي گريان و در حالي كه دختر ۶ ساله‌شان را با نگراني روي دستانشان گرفته بودند پاي در بيمارستان ورامين گذاشتند. دختربچه بي هوش بود، تيم پزشكي اورژانس سريع به معاينه كودك پرداختند و خيلي زود پي بردند نازنين كوچولو بخاطر وارد آمدن ضربه سنگين به سينه و عارضه ناشي از آن به كما فرو رفته است.

نازنين تنها يك هفته توانست با مرگ دست و پنجه نرم كند تا اين كه تسليم سرنوشت دردناك شد و روز جمعه ۱۷ آذرماه به كام مرگ فرو رفت.

مادر نازنين كوچولو زماني كه باخبر شد دختر بيگناهش ديگر زنده نيست خود را به شعبه ۲ بازپرسي دادسراي ورامين رساند و ادعا كرد پسر ناتني‌اش عامل مرگ دختر خردسالش بوده است.

مادر نازنين كوچولو در ادعاهايش گفت: از شوهر اولم به خاطر اعتياد، حمل مواد و زنداني بودن او و اين كه وضعيت زندگي‌ام نامناسب بود طلاق گرفتم و دخترم كه همه زندگي‌ام بود را تحت سرپرستي خودم قرار دادم تا اين كه با «مهران» آشنا شدم و شنيدم وي نيز زنش به خاطر حمل مواد به زندان رفته و از هم جدا شده‌اند و با پسر كوچكش زندگي مي‌كند. وي افزود: بعد از مدت كوتاهي به خاطر اين كه شرايط‌مان يكي بود تصميم به ازدواج گرفتيم.

زن درحالي كه اشك روي گونه‌هايش جاري بود گفت: پسر ۸ ساله شوهرم معين نام دارد. وي به مسابقات كشتي‌كچ علاقه زيادي داشته و هميشه جلوي تلويزيون به تماشاي اين مسابقات از شبكه‌هاي ماهواره‌اي مي‌نشست. وي تحت تأثير همين برنامه‌ها بود كه با دختر كوچكم كشتي مي‌گرفت حتي يك بار باعث شد دست «نازنين» بشكند.

هميشه با ديدن اين شبكه ماهواره‌اي با «معين» بحث مي‌كردم اما پسربچه شيطون براي ديدن مسابقه‌ها به خانه عمويش مي‌رفت تا اينكه هفته گذشته «معين» بعد از ديدن شبكه ماهواره‌اي كه كشتي كچ نشان مي‌داد شروع به اجراي حركات آن روي دخترم كرد.

وي «نازنين» را روي زمين انداخت و با جفت پا روي سينه‌اش پريد. من با ديدن اين صحنه شوكه شدم. دخترم بي‌هوش شده بود، به همراه «مهران» دخترم را به بيمارستان رسانديم اما شدت ضربه شديد بود و نازنينم دوام نياورد.

بازپرس كوهپايه با شنيدن سناريوي قتل كشتي كچ دستور داد تا «مهران» به همراه پسرش به دادسرا بيايند.

پسربچه كه از شنيدن مرگ خواهر ناتني‌اش ناراحت بود زماني كه در برابر بازپرس كوهپايه قرار گرفت با صداي كودكانه گفت: من فكر نمي‌كردم كه اين حركات باعث مرگ نازنين بشود چون كساني كه با هم دعوا مي‌كردند خيلي بيشتر از من همديگر را كتك مي‌زدند اما هيچ وقت اتفاقي نمي‌افتاد، من هم فقط يك ضربه زدم نمي‌دانم چرا يك دفعه نازنين بعد از اينكه من روي سينه‌اش پريدم جيغ زد و بي‌هوش شد.

«مهران» پدر ناتني نازنين كوچولو كه باورش نمي‌شد پسر خردسالش در برابر اتهام قتل دختر خوانده‌اش قرار گرفته، سر به زير انداخته و سكوت كرده بود.

اين سكوت غم سنگيني را در چهره‌اش نشانده بود و «معين» تنها دستان پدرش را فشار مي‌داد و هنوز نمي‌دانست كه قاتل است و در صندلي اي نشسته كه مردان و زنان خلافكار براي دفاع و پيگيري پرونده‌هاي مجرمانه‌شان پيش روي بازپرس مي‌نشينند.

با قاتل شناخته شدن «معين» پرونده براي رسيدگي‌هاي بيشتر و به خاطر كم سن و سال بودن معين به دادگاه اطفال ورامين ارسال شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میشه حالا؟

    • tabriz

      مرگ خیلی از بچه های بی گناه در ایران بعلت

      استفاده از بخاری نفتی !!!

      پاسخ ها

      • می می

        برو بابا جو نده حالا شما. این موضوع به اندازه کافی شوک برانگیز هست.

      • بدون نام

        tabriz جو میده تا ببینه کی جوابگو هست. شما و خانواده تون که توی اون کلاس ننشسته بودید. واقعا خجالت نمی کشید؟ این از نظر شما فقط یک "جو" هست؟ اگر این بچه با این سن کم روبروی بازپرس نشست من میخوام بدونم در حادثه پیرانشهر چند نفر روبروی بازپرس نشستند؟ باید اینقدر به این مساله جو داد و تکرار کرد تا فراموش نشه، و در آینده امکان تکرار نداشته باشه. در ضمن با 123 موافقم. اسمت رو حد اقل میذاشتی طالبان!!

    • 123

      تبريز واقعا برات متاسفم آبروي تبريز رو بردي حداقل اسمت رو عوض كن

    • Parastu

      تو رو خدا نگذاريم بچه ها مون تنهايي جلوي اين منشا فساد و تهاجم فرهنگي بنشينند.همين جور اگر پيش برويم شاهد قتل عام هاي دسته جمعي مثله اين 28 طفل معصوم خواهيم بود.

    • غریبه

      شوکه شدم...خوب بابا اون کانالو قفل میکردین
      کاری نداشت که.

    • مادر

      از لحظه ای که من این مطلب را خواندم خیلی بهم ریخته ام به نظر من نباید این یچه رامحاکمه باید پدر ومادر را سرزنش کرد که در آموزش بچه کوتاهی کرده اند و اورا تفهیم نکرده اند که این ورزش در بسیار ی از موارد نمایشی بوده وحرکات خطرناکی می باشد.فقط باید با بجه روانکاوی شود چون این خاطره میتواند برای معین خیلی عواقب بدی داشته باشد و من امیدوارم مادر دختر کوچو معین را ببخشد وبتواند بااین حادثه کنار بیاید وتصمیم درست بگیرد چون معین قربانی تربیت وآموزش غلط خانواده شده است وهیچ تقصیری ندارد.

    • مبین

      این تازه یکی از حسنای ماهواره هست

    • saghi

      akhe basheya bigona vaghean hala chi mishe

    • کماندو

      چقد چرت و پرت زیاد میگید...جمع کنید خودتونو...صحت خبر مورد تائید نیست!

    • alireza

      دلم به حال معین بیچاره میسوزه اگر هم مجازاتش نکنند بیست سال دیگه وقتی این واقعه تلخ یادش بیفته ارزو میکنه ای کاش عمویی وجود نداشت ای کاش خواهری نداشتم.خدا به داد معین برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج