۳۸۲۴۶۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

یک دستگاه گلکسی اس ۷ اج هم آتش گرفت!

در چند روز اخیر اخبار مختلفی در مورد آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. حالا هم شخص دیگری گزارش داده که گلکسی اس ۷ اج وی در هنگام شارژ شدن هنگام شب سوخته است.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: در چند روز اخیر اخبار مختلفی در مورد آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. حالا هم شخص دیگری گزارش داده که گلکسی اس ۷ اج وی در هنگام شارژ شدن هنگام شب سوخته است.
یک دستگاه گلکسی اس 7 اج هم آتش گرفت!

در حالی که سامسونگ مجبور شده تا گوشی‌های گلکسی نوت‌ ۷ که از نظر باتری مشکل داشتند را باز پس گیرد، یکی از مشتریان این کمپانی که گلکسی اس ۷ اج دارد گزارش داده که دستگاه وی در هنگام شارژ شدن سوخته است. این شخص بیان کرده وقتی که در خواب به سر می‌برده، این اتقاق رخ داده و بنا به گزارش‌ها، از تجهیزات شارژ اصلی دستگاه نیز استفاده کرده است.

آیا این موضوع با آنچه در مورد باز پس گیری گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاده مرتبط است؟ مشخصا نه. این دو محصول دو گوشی‌هوشمند متفاوت هستند. گلکسی اس ۷ اج حدودا از شش ماه پیش به بازار به بازار عرضه شده و با این وجود تعداد گزارش‌های خرابی این محصول چندان زیاد نبوده است. در مورد گلکسی نوت ۷، تنها در مدت ۱۸ روز تعداد گزارش‌هایی که در مورد خرابی باتری این محصول ثبت شده به ۳۵ مورد رسیده است که همین عامل توضیح می‌دهد که چرا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا این فبلت‌هوشمند را باز پس گرفته و مشکل آن را رفع کند.

البته سامسونگ در اینجا کار درست را انجام داده است. حتی اگر گلکسی نوت ۷ شما در فاصله‌ای دور از محل حضورتان منفجر شود آیا باز هم می‌توان با اطمینان در طول شب آن را به شارژر متصل کرد؟ کاری که سامسونگ انجام می‌دهد این است که با ترس مشتریان در این مورد مقابله کند. همین عامل باعث شده تا سوختن گلکسی اس ۷ اج نیز بیش از آنچه که باید مورد توجه همگان قرار گیرد. مالک گوشی‌هوشمند یاد شده با سامسونگ در ارتباط بوده و این شرکت به وی پیشنهاد داده تا یک دستگاه جدید را در اختیارش قرار دهد.

نکته‌ی مثبتی که در مورد باز پس گیری گلکسی نوت ۷ وجود دارد این است که با انجام این کار، سامسونگ می‌توند مشکلات مربوط به قلم جدید اس‌پن را نیز رفع کند. همانطور که پیش از این نیز اعلام شده، برخی از قلم‌های اس‌پن که به همراه گلکسی نوت ۷ عرضه شده‌اند، مشکلاتی در زمینه‌ی مکانیزم خارج کردن قلم دارند که باعث می‌شود کاربر نتواند دکمه‌ی بالای قلم را فشار داده تا آن را از دستگاه خارج کند. با مشکلی که در دکمه‌ی بالای قلم اس‌پن گلکسی نوت ۷ وجود دارد، کاربران نمی‌توانند این قلم را از دستگاه بیرون آورده و از آن استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اس 7 منم چند روز پیش در معرض انفجار بود .... اگه نیم ساعت دیر تر میرفتم سراغش مطمئنم منفجر میشد ... چون رو شارژ وایرلس گذاشته بودم بعد 4 ساعت که رفتم ببینم پر شده ، نه تنها پر نشده بود بلکه انقدر وحشتناک داغ شده بود که دستمو میسوزوند .. ..

    • بدون نام

      سامسونگه دیگه

    • بدون نام

      تحریم سامسونگ

    • رضا

      سامسونگ است دیگر... به هرحال سامسونگ چرا این جوری شده ؟هر نیم ساعت یه گوشی میده بیرون...خخخ

    • ali javadi

      من گوشی s7 داشتم بنظرم بجز ظاهرش هیچ ویژگی دیگری ند
      اره از همه بدتر اینه که باطریش سریع داغ میکنه

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج