۳۸۲۶۶۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

موضع وزارت ارشاد درباره ممنوع التصویری باران کوثری و خانواده اش

سخنگوی ارشاد گفت: اگر خبر ممنوع التصویری کوثری و خانواده اش صحت داشته باشد، ارتباطی به وزارت ارشاد ندارد و احتمالا مربوط به صدا و سیما است و از طرف وزارت هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

خبرگزاری میزان: نشست خبری حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت وفرهنگ ارشاد اسلامی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

نوش آبادی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره شایعه ممنوع التصویری جهانگیر کوثری و دخترش، گفت: اگر این خبر صحت داشته باشد ارتباطی به وزارت ندارد و احتمالا مربوط به صدا و سیما است و از طرف وزارت هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص توهین های صورت گرفته برخی رسانه به مقامات عالی کشوری علی الخصوص رئیس جمهور گفت: طبق نص صریح قانون اساسی توهین به وی فراتر از توهین به شخص بوده و پیگیری‌ها را به صورت مدعی العموم می طلبد.

وی در ادامه با تبریک سالروز صنعت نشر و چاپ تصریح کرد: صنعت نشر و چاپ نشان دهنده رشد فرهنگی یک کشور بوده و کیفیت در چاپ دغدغه مسئولان فرهنگی کشور است. متاسفانه صنعت چاپ ایران صنعتی فرسوده بوده و برای رسیدن به سطح جهانی باید تلاشهای بسیاری صورت پذیرد.

نوش آبادی در ادامه در قبال رفع تحریم ها در مورد وضعیت فرهنگی کشور اذعان کرد: با توجه به رفع برخی تحریم ها، ما با بسیاری از کشورها ارتباط برقرار کردیم و تبادلات فرهنگی فراوانی همچون اعزام هنرمندان و برگزاری هفته های فرهنگی داشتیم. منتهی کارشکنی و بد عهدی طرف مقابل ما را در رسیدن به نقطه مطلوب با مشکلاتی روبرو کرده است، ولی ما تلاش می کنیم تا از هر روزنه ای برای ارتباط فرهنگی استفاده کنیم و شما می بینید که در چند سال اخیر حضور فعالی در مجامع و فسیتوال‌های جهانی داشته ایم.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها و برخی مخالفان، قطعا از این موضوع بسیار ناراحت هستند اما ما نباید به این حرفها گوش داده و باید با قدرت به راه خود ادامه دهیم.

نوش آبادی در قبال انتشار فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در شبکه خانگی افزود: هر فیلمی که مجوز نمایش از سوی شورای اکران را دریافت می کند دلیلی ندارد در شبکه خانگی منتشر شود و انتشار آن در این حوزه مجوزهای خاص خود را می طلبد.

نوش آبادی موسیقی را عنوان چالش برانگیز روزهای اخیر خواند و گفت: برخی متاسفانه با شنیدن اسم موسیقی به یاد مطربی می افتند اما همین مخالفان هم در بسیاری مواقع موسیقی ایرانی را غنی می دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج