۳۸۳۱۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هوش مصنوعی به ابزارهای شنیدنی می‌آید

سیستم هوش مصنوعی IBM یا همان واتسون به زودی در قالب گجت‌های شنیدنی به بازار می‌آیند تا به کاربران در مدیریت زندگی روزمره‌شان کمک کند.

وب سایت برسام: سیستم هوش مصنوعی IBM یا همان واتسون به زودی در قالب گجت‌های شنیدنی به بازار می‌آیند تا به کاربران در مدیریت زندگی روزمره‌شان کمک کند.

هوش مصنوعی به ابزارهای شنیدنی می‌آید

اگر مسایل و اخبار مربوط به سیستم‌های هوش مصنوعی را تعقیب کرده باشید، قطعا با نام واتسون آشنایید. همین هوش مصنوعی واتسون بود که یک ماه پیش، با مرور ۲۰ میلیون مقاله‌ی پزشکی موفق شده بود بیماری یک خانم مسن ژاپنی را به درستی تشخیص دهد. اما حالا قرار است واتسون کاری بیشتر از مشاوره‌ی پزشکی یا حقوقی را برعهده بگیرد. واتسون قرار است یک مشاور همراه در تمام زمینه‌های زندگی باشد و مثل فیلم‌های علمی-تخیلی، مدام در گوشمان بگوید چه کاری درست است و چه کاری غلط.

بر اساس قراداد جدیدی که بین شرکت IBM و شرکت Bragi که توسعه‌دهنده‌ی گجت‌های شنیداری یا hearable ها است بسته شده، قرار است هوش مصنوعی واتسون در قلب هدست‌های این شرکت قرار بگیرد و به کاربران بگوید در تعاملات اجتماعی روزمره‌ی خود چگونه عمل کنند تا بهترین نتیجه‌ها را بگیرند. این سیستم توصیه‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی رفتار با همکاران، نحوه‌ی مدیریت کردن فرآیندهای گروهی و نکاتی درباره‌ی سلامت، بهداشت و حفظ محیط زیست را به کاربر گوشزد خواهد کرد.

این ابزارک که فعلا با نام Dash شناخته می‌شود، از مجموعه‌ی قابل توجهی از حسگرها بهره می‌برد که می‌توانند داده‌های مورد نیاز واتسون را گردآوری کنند و برای نتیجه‌گیری در اختیار آن قرار دهند. آن‌گونه که مدیران این پروژه اعلام کرده‌اند در حال حاضر شش حوزه‌ی ایمنی کار، دستورالعمل‌های هادی، اطلاع‌رسانی هوشمندانه به نیروی کار، ارتباطات درون گروهی، تحلیل و بهینه‌سازی نیروی کار و هویت بیومتریک کارکنان، موضوعات اصلی کار Dash هستند.

با ورود به حوزه‌ی تعاملات روزمره، ظاهرا واتسون یک گام دیگر برای بقا یا حتی پیروزی در بازار سیستم‌های هوش مصنوعی برداشته است؛ اما باید دید پاسخ رقیبان سرسخت IBM به Dash چه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج