جاباما
۳۸۴۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جانی دپ نابغه کامپیوتر شد

با آشکار شدن خط اصلی قصه فیلم علمی تخیلی «برتری»، مشخص شد که جانی دپ در آن در نقش یک نابغه امور کامپیوتری بازی خواهد کرد.

جانی دپ نابغه کامپیوتر شد

تماشا: با آشکار شدن خط اصلی قصه فیلم علمی تخیلی «برتری»، مشخص شد که جانی دپ در آن در نقش یک نابغه امور کامپیوتری بازی خواهد کرد.

رسانه های گروهی ماه گذشته اعلام کرده بودند جانی دپ قرارداد بازی در نقش اصلی این فیلم را امضا کرده است اما در آن زمان، تهیه کنندگان آن اطلاعات زیادی درباره این فیلم منتشر نکردند و فقط گفته شد والی پفیستر امر کارگردانی آن را به عهده دارد. او با این فیلم اولین کار سینمایی خود را در مقام کارگردان ارائه می دهد. پفیستو مدیر فیلمبرداری یکسری فیلم موفق (از جمله «شوالیه تاریکی برمی خیزد») بوده است.

حالا، تهیه کنندگان اکشن دلهره آور «برتری» خط اصلی قصه آن را در اختیار رسانه های گروهی گذاشته اند. شخصیت اصلی قصه فیلم ویل نام دارد. ویل (با بازی جانی دپ) یک دانشمند کنجکاو است که در جریان یک تحقیق علمی، دانسته های مغزی خود را داخل یک کامپیوتر پیشرفته آپلود می کند. او با این کار تلاش می کنداولین ماشینی را خلق کند که می تواند به صورت مستقل فکر و عمل کند.

آندرو آکوسوه تهیه کننده فیلم می گوید: «واقعیت این است که جانی دپ در این فیلم، در قالب یک شخصیت تازه ظاهر خواهد شد.»

نکته مهم این خبر هم این است که کریستوفر نولان کارگردان «شوالیه تاریکی برمی خیزد» به عنوان مشاور کارگردان و مدیر تولید با فیلم اول مدیر فیلمبرداری خود پفیستر همکاری می کند. هنوز بقیه بازیگران فیلم انتخاب نشده اند و زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن اعلام نشده است اما قرار است این اکشن دلهره آور علمی تخیلی برای تابستان سال 2014 آماده نمایش شود.

فیلمنامه اصیل «برتری» را جک پالگن نوشته است و گفته می شود حال و هوای آن شباهت زیادی به فیلم های «سرآغاز» و «بی خوابی» کریستوفر نولان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      بیب بیب.......جانی.......بیب بیب ......هورا
      :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج