۳۸۴۶۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پویول: مسی و رونالدو بهترین‌های تاریخ هستند

پویول، کاپیتان سابق بارسا، در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی به صحبت درباره هم تیمی قدیمی خود مسی و همچنین کریستیانو رونالدو پرداخت.

ورزش سه: مسی این روزها با مصدومیت استخوان پوبیس در ناحیه لگن خاصره دست و پنجه نرم می کند. او در دو روز اخیر تنها در بخش اول تمرینات بارسا حضور یافته و پزشکان نیز به وی توصیه کرده اند که از شدت تمریناتش بکاهد. احتمال می رود مسی بازی برابر آلاوس را از دست بدهد و حداکثر، کار را از روی نیمکت آغاز کند.
کارلس پویول، کاپیتان اسطوره ای بارسا در مصاحبه جدید خود در مورد وضعیت مسی گفت:" اطلاع دقیقی در مورد جزئیات مصدومیت مسی نمی دانم. من خودم با مصدومیت پوبیس روبرو شده ام و می دانم که چه مشکل عجیبی است. نمی توان گفت با بازی نکردن می توان بر این آسیب دیدگی غلبه کرد. معتقدم این راه درمان مسی نخواهد بود. البته فکر می کنم مشکل لئو خیلی هم جدی نباشد."
پویول در مورد رقابت مسی و رونالدو گفت:" مسی از نظر من بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و افتخار این را داشتم تا سال های زیادی کنارش بازی کنم. رونالدو نیز با فاصله ای اندک او را تعقیب می کند.

این دو سال هاست در سطح بسیار بالایی بازی می کنند و این کار واقعا دشواری است. نه فقط به خاطر افتخاراتشان که به خاطر این همه سال حضور در بالاترین سطح، می توان گفت که این دو، بهترین های تاریخ هستند و فکر نمی کنم رسیدن به آنها برای بازیکنانی دیگر در دسترس باشد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج