اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۹۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: مشکلاتم با باشگاه حل شد

سرمربی تیم ذوب آهن گفت:تعطیلات خیلی خوشایند همه تیم ها نیست.

کاپ: یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل صبای قم اظهار داشت: بعد از یک تعطیلی طولانی مدت و یک ماهه لیگ دوباره در حال آغاز است و در این یک ماه که گذشت چند بازی تدارکاتی داشتیم که بازی های خوبی بود و البته اینکه این تعطیلات خیلی خوشایند همه تیم ها نیست.

وی درباره وقفه به وجود آمده در لیگ برتر خاطرنشان کرد:این تعطیلی برای خیلی از تیم ها پیامدهای مثبت ندارد. اما متاسفانه با این شرایط باید خود را سازگار کنیم. یک اولویت هایی همیشه برای فوتبال کشور وجود دارد و ما هم باید به نظرات و تصمیمات مسوولان احترام بگذاریم. ولی از مسوولان فوتبال کشور می خواهم که باشگاه ها را هم در اولویت قرار دهند چون تیم ملی فرآیند فوتبال باشگاهی است و دوست داریم به لیگ توجه بیشتری شود. به باشگاه توجه بیشتری شود. اساس اصلی فوتبال کشور باشگاه ها می باشد. امیدوارم فردا بازی خوبی ارایه دهیم.

سرمربی ذوب آهن درباره شناختش از تیم صبا بیان داشت: بعد از تعطیلات تیم ها تغییرات زیادی خواهند کرد و شناخت چندانی از هم ندارند. امیدواریم بازی تماشاگر پسندی از آب درآید و در این سه بازی امتیازات خوبی کسب کنیم.

گل‌محمدی در خصوص حضور کی‌روش در بازی صبا و ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر من جای بازیکن باشم و اگر چنین شرایطی باشد سعی دارم بیشتر بدوم، تمرکز کنم و خودم را نشان دهم؛ یک سری صحبت و گلایه وجود دارد و نمی‌خواهم راجع به تیم ملی صحبت کنم اما توجهی که باید از سوی تیم ملی به باشگاه ها و لیگ باشد وجود ندارد؛ حضور آقای کی‌روش در بازی فردا بسیار خوب است و امیدواریم به خواسته‌اش از این بازی برسد.

سرمربی ذوب آهن درباره دیدار دو دیدار اخیر تیم ملی اظهار داشت:بازی با چین نسبت به بازی با قطر بهتر بود. همیشه آرزوی ما این بود که تیم ملی موفق باشد و امیدوارم مسیر صعود را طی کنیم.

وی درباره مشکلاتش با باشگاه گفت: مسائل حل شده و ان‌شاالله ادامه می‌دهیم.
گل محمدی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: قاسم حدادی فر غایب ما در این بازی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج