۳۸۵۳۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شکست پلی استیشن ۴ از اکس باکس وان اس

داستان کلیشه ای رقابت بین اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ ماه گذشته با تغییرات گوناگونی مواجه شد. پس از انتظارات فراوان، سرانجام ردموندی ها توانستند جایگاه ژاپنی ها را به دست آورده و لقب «پر فروش ترین کنسول خانگی» را به نام خود بزنند.

وب سایت دیجیاتو - محمد کریمی: داستان کلیشه ای رقابت بین اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ ماه گذشته با تغییرات گوناگونی مواجه شد. پس از انتظارات فراوان، سرانجام ردموندی ها توانستند جایگاه ژاپنی ها را به دست آورده و لقب «پر فروش ترین کنسول خانگی» را به نام خود بزنند.
شکست پلی استیشن 4 از اکس باکس وان اس

با توجه به این که ماه آگوست شاهد عرضه اکس باکس وان اسلیم و گزارشاتی پیرامون استقبال استثنایی بازیکن ها بودیم، پیشبینی می شد مایکروسافت همین روند موفقیت را ادامه دهد که این اتفاق هم افتاد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه NPD، ردموندی ها به واسطه اکس باکس وان اسلیم توانستند برای دومین بار پلی استیشن 4 را کنار بزنند.

شکست پلی استیشن 4 از اکس باکس وان اس

جالب اینجاست با وجود عملکرد خوب اکس باکس وان اسلیم، مایکروسافت همچنان از اعلام جزییات فروش این کنسول سر باز می زند.

اتفاق بزرگی است، با وجود این که ۳۳ ماه از عرضه پلتفرم های نسل هشتم می گذرد، تعداد دفعاتی که اکس باکس وان بر دیوایس ژاپنی ها غلبه کرده به انگشت های دو دست هم نمی رسد. ولی اکنون می بینیم آن ها دو ماه پیاپی پلی استیشن ۴ را شکست دادند.

ردموندی ها افزودند که ساعات انجام بازی روی اکس باکس وان هم نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشدی ۴۲ درصدی داشته و قابلیت Xbox Design Lab که امکان ساخت کنترلر مورد علاقه را به خود بازیکن واگذار می کند هم از سوی کاربرهای با استقبال فوق العاده ای مواجه شده است.

متاسفانه گزارشات بیشتری توسط NPD به دست نرسیده و باید منتظر بمانیم. با این وجود کاربرهای فروم نئوگف ارقام جالبی پیرامون فروش کنسول ها منتشر کرده اند. بیایید ابتدا به مقایسه عملکرد ورژن اسلیم اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ بپردازیم.

شکست پلی استیشن 4 از اکس باکس وان اس

باید ببینیم با توجه به عرضه پلی استیشن ۴ اسلیم طی هفته آینده، رقابت چه تغییراتی خواهد کرد.

بر اساس گفته آن ها، اکس باکس وان اسلیم طی نخستین ماه عرضه اش توانست چیزی بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ هزار دستگاه به فروش برساند؛ رقمی که برای اکس باکس ۳۶۰ اسلیم به ۴۵۰ هزار رسیده بود. از سوی دیگر ۳DS که سومین کنسول پر فروش آگوست به شمار می رود، کمتر از ۱۵۷ هزار دستگاه فروخت.

بنابراین با یک عملیات ساده ریاضی می توانیم نتیجه گیری کنیم که فروش پلی استیشن ۴ هم بین ۲۲۰ تا ۱۵۰ بوده است. بد نیست بدانید با رونمایی از پلی استیشن پرو و گزارشاتی مبنی بر عدم پشتیبانی این کنسول از بلوری های ۴K، ردموندی ها فرصت را غنیمت شمردند و گفتند اکس باکس وان اسلیم تنها پلتفرمی است که این قابلیت را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج