جاباما
۳۸۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آیا دیکتاتور روی جلد تایم می رود؟

با انتخاب کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از سوی کاربران اینترنتی، مجله تایم آمریکا در دوراهی دشواری بین انتخاب کاربران اینترنتی و نظر شورای سردبیری قرار گرفته است.

عصر ایران: با انتخاب کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از سوی کاربران اینترنتی، مجله تایم آمریکا در دوراهی دشواری بین انتخاب کاربران اینترنتی و نظر شورای سردبیری قرار گرفته است.

کیم جونگ اون با فاصله ای بسیار با کسب بیش از ۵ میلیون رای در میان ۴۰ شخصیت مطرح شده در نظر سنجی سالانه مجله تایم آمریکا در جایگاه نخست قرار گرفت و این در حالی است که وی بیش از ۳ میلیون رای با نفر دوم لیست که " جان استوارت" مجری مشهور برنامه تلویزیونی " دیلی شو" است، فاصله دارد.

آیا دیکتاتور روی جلد تایم می رود؟

طبق رویه جاری مجله تایم پس از انتخاب چهره سال از سوی کاربران اینترنتی اش ، در جلسه شورای سردبیری درباره چاپ تصویر فرد برگزیده تصمیم می گیرد و عموما این تصمیم با انتخاب کاربران و نظر دهندگان مشترک است اما در برخی موارد سابقه داشته که تصمیم شورای سردبیری مغایر با تصمیم رای دهندگان بوده است،

اما مشکل در اینجاست که رهبر کره شمالی با فاصله بیش از ۳ میلیون رای با نفر دوم موقعیت بسیار مستحکمی در این نظر سنجی دارد و بی اعتنایی به این انتخاب برای مجله تایم سخت است.

آیا دیکتاتور روی جلد تایم می رود؟

از سوی دیگر رواج گسترده جو تبلیغاتی بر ضد کره شمالی و رهبران آن در رسانه های آمریکایی کار مجله تایم را در چاپ عکس رهبر کشوری که از نظر آمریکایی ها( در دوران جورج بوش) عضو محور شرارت قلمداد شده و سرکوبگر ترین و دیکتاتوری ترین نظام موجود در جهان را دارد ، کار مجله تایم را در چاپ عکس کیم جونگ اون روی جلد خود دشوار می کند.

آیا دیکتاتور روی جلد تایم می رود؟


با این حال مدافعان چاپ عکس رهبر کره شمالی می گویند تایم پیشتر نیز تصاویر رهبرانی چون "آدولف هیتلر" رهبر آلمان نازی و "جوزف استالین" رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق را روی جلد خود چاپ کرده است و لزومی ندارد یک مجله دقیقا تابع سیاست خارجی واشنگتن باشد.

آیا دیکتاتور روی جلد تایم می رود؟

طی روزهای آتی مشخص خواهد شد که آیا کیم جونگ اون رهبر جدید و جوان کره شمالی که ۲۹ سال سن دارد و در چند ماه آینده پدر خواهد شد، روی جلد یکی از مشهورترین مجلات جهان قرار خواهد گرفت یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم صدا

      ديكتاتورهاي نامبر وان مدافعين حقوق بشرند
      با هم براي ديكتاتوري به نام حقوق بشر قيام كنيم.(چارلي چاپلين )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج