۳۸۵۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس - ملوان، جذاب ترین بازی پاییز

دومین رویارویی دو تیم از سه گانه های آنها در جام حذفی رقم می خورد. سکانس پایانی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس آن هم با تاخیر تقریبا یک هفته ای نسبت به دیگر تیم ها برگزار می شود تا پرونده بازی ها در این دور بسته شود و برنده این بازی به دیدار نفت تهران برود.

گل: دومین رویارویی دو تیم از سه گانه های آنها در جام حذفی رقم می خورد. سکانس پایانی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس آن هم با تاخیر تقریبا یک هفته ای نسبت به دیگر تیم ها برگزار می شود تا پرونده بازی ها در این دور بسته شود و برنده این بازی به دیدار نفت تهران برود.

این بازی حساس ترین بازی دور یک شانزدهم خواهد بود بازی که در آن یکی از شانس های قهرمانی در جام حذفی از دور خارج خواهد شد.

پرسپولیس - ملوان، جذاب ترین بازی پاییز

ملوان در پی انتقام

اینکه در پایان نیم فصل ملوان در این رده از جدول در لیگ قرار بگیرد جای تعجب ندارد پس از آمدن هدایتی و تزریق پول به ملوان خیلی از بازیکنان ملوان دوباره به این تیم بازگشتند. ملوان هرچند در لیگهرگز به مقم قهرمانی نرسیده اما در جام حذفی حرف هایی زیادی برای گفتن دارند.

ملوانان امسال به دنبال دست یابی به سهمیه آسیایی با هدایتی هستند. حال این آرزو را در هر جایی جستجو می کنند حال این رویا در جام حذفی باشد یا اینکه قرار گرفتن در رده های بالایی لیگ برتر باشد. احمدزاده پس از آمدنش به ملوان تنواست نتایج بهتری را با این تیم بگیرد و این تیم را به رده های بالای جدول منتقل کند.

آنها در پی جبران خاطرات نه چندان خوش خود در فینال جام حذفی دو فصل قبل هستند. از نگاه آنها در آن بازی مسائل غیر فنی بر بازی تاثیر داشت . همچنین ملوانان ۴ پرسپولیسی سابق را در ترکیب خواهند داشت که انگیزه آنها برای نتیجه گرفتن می تواند کار ملوانان را آسان کند.

فینال های پرسپولیسی

اگر ملوان و پرسپولیس را از جام حذفی کنار بگذاریم دیگر چیزی به عنوان تاریخچه جام حذفی به جا نمی ماند. این دو تیم همیشه یکی از مدعیان جدی این جام بوده اند و دستیابی پرسپولیس به ۵ جام و دستیابی ملوان به ۳ جام گواهی بر این ادعا است.

نکته جالب در مورد این دو تیم حضور پر رنگ تر ملوان در فینال جام حذفی است ملوانان تا کنون ۷ بار به فینال جام حذفی رسیده اند که در ۴ بار آن موفق به گرفتن جام نشده اند و آخرین جام آنها مربوط به سال ۶۹ می شود. پرسپولیسی ها نیز ۶ بار به فینال جام جذفی رسیده اند که فقط ۱ بار موفق به دریافت جام نشده اند.

ملوانان خاطرات خوشی ز بازی پرسپولیس در جام حذفی ندارند. آنها در دو فینال در مجموع بازی رفت و برگشت بازی را به سرخ های پایتخت واگذار کرده اند. آخرین بازی این دو تیم در جام حذفی نیز به یک از این دو فینال باز می گردد که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس ۴ بر ۲ ملوان را شکست داد اما در بازی برگشت ۱بر۰ مغلوب ملوان شد و با توجه به گل زده بیشتر قهرمان جام حذفی شد.

بازگشت مازیار

این روزها دیگر ماجرای بازیکنان سابق پرسپولیس گل زدن آنها به این تیم تبدیل به یک ماجرای تکراری شده است. در بازی رفت دو تیم در لیگ برتر ۴ بازیکن سابق پرسپولیس در میدان حاضر بودند که اولادی و نوری و زارع نقش زیادی بر روی گل های ملوان داشتند اما پس از به ثمر رسیدن گل اول ملوان و نوع خوشحالی های مازیار زارع باعث شد که هواداران پرسپولیس که رابطه خوبی پس از اتفاقات آخرین سال حضورش در پرسپولیس با وی نداشتن بیشتر بر روی وی حساس شوند و این حساسیت در جوامع مجازی بیشتر گسترش یافت.

مازیار معتقد است نحوء شادی اش به کسی ربطی ندارد و اگر گل بزند چندین برابر خوشحالی خواهد کرد. این کرکری ها می تواند بازی را جذاب تر کند. بازگشت مازیار به ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی می تواند یک رویارویی جنجالی را رقم بزند.

پیش بینی و داوارن

این بازی را محسن ترکی به همراه محمد رضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داوران قضاوت خواهند کرد همچنین داور چهارم این دیدار سید حسین زرگر خواهد بود و سید رضا غیاثی ناظر داوری این دیدار است.

اینکه یکی از دو تیم پر سابقه در جام حذفی از گردونه رقابت ها آن هم در اولین مرحله حذف شود اتفاق جذابی نیست اما از این خصوصیات جام حذفی است . ملوانان به دنبال دستیابی به سهمیه آسیایی هستند.

آنها انگیزه تلافی فینال جام حذفی را نیز دارند و با این عوامل و انگیزه ها و شرایط می توانند به برتری فکر کنند اما در سوی دیگر پرسپولیسی ها فقط یک راه برای دستیابی به جام در این فصل دارند و آن هم جام حذفی است. آنها اگر از دور مسابقات حذف شوند عملا دستشان از جام در این فصل کوتاه می ماند.

این بازی فقط نتیجه برنده خواهد داشت که ای کار را برای دو تیم دشوار می کند. پیش بینی این بازی کار سختی است اما کفه ترازو کمی برای پرسپولیس سنگینی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج