اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۶۰۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند

مسعود مرعشی در وبسایت چیزنا نوشت:

۱- دکمه Home در گوشی جدید از حالت فیزیکی خارج شده اما با داشتن موتور تیپیک احساس لمس دکمه فیزیکی را به کاربر منتقل می کند، امیدواریم «فرهنگ همیشه رو به زوال غرب» بیش از این در عرصه "لمس فیزیک" اهتمام نورزد و کار را به لمس فیزیکی عکسها نکشاند.

۲- بدون شک مهمترین تغییر در آیفون جدید امکان تغییر فوکوس بعد از گرفتن عکس است. فرض کنید از یک سوژه‌ای عکس هنری گرفته اید، در خفا می توانید روی قسمتهای هنری تر سوژه مجدد فوکوس کنید و با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل تا ۱۰ برابر زوم کنید. این در حالیست که میدانید گوشی ضد آب است. دیگر چه می خواهید؟!

۳- گوشی جدید ضد آب و خاک است، بر اساس تحقیقات ما اپل با این تغییرات تنها پنجاه درصد مسیر را رفته است و باید در نسل جدید ضد باد و آتش هم بشود. آمدیم در تهران طوفان آمد، مترویی فرو رویخت، چاله‌ای باز شد یا یک پتروشیمی آتش گرفت، آن وقت چه بکنیم؟ (البته رایزنهای فرهنگی ما کار را به نحو احسن انجام دادند و گویا اپل اعلام کرده نفوذ آب و خاک شامل گارانتی نمی شود.)

۴- یکی دیگر از تغییرات اساسی حذف سوراخ هدفون از گوشی است، شخص بنده با هرگونه حذف از این دست مخالفم، از طرف دیگر دو تا هسته خرما را گذاشتند به اسم هدفون وایرلیس می گویند از این به بعد این را توی گوشتان فرو کنید. این تغییر در حالی صورت گرفته که از دیرباز یکی از تفریحات ما ایرانی ها باز کردن گره سیم هندزفری با لوگوی اپل بوده. عداوت و کارشکنی تا کجا؟

۵- سایزها نسبت به قبل تغییر نداشته اند و متاسفانه این کمپانی هنوز خطر سقوط در چاه دستشویی را برای سایز کوچکتر رفع نکرده است.

۶- پردازشگر این گوشی ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی است و ۳٫۳ میلیارد ترانزیستور دارد. این ویژگی را خوب متوجه نشدیم. ولی تحقیق کردیم دیدیم برای تلگرام و اینستاگرام مشکل خاصی به وجود نمی آورد. پس نگران نباشید.

۷- با وجود تمام نکات مثبت یاد شده، این گوشی دارای یک نقطه ضعف بزرگ است و آن اینکه کمپانی اپل هنوز برای راحت از جیب درآمدنِ گوشی راه حلی پیدا نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج