۳۸۶۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تور جهانی ستاره مشهور پردرآمدترین تور ۲۰۱۲

تور جهانی جدید مدنا با نام " ام دی ان ای" عنوان پر درآمد ترین تور سال ۲۰۱۲ را بخود اختصاص داد به این ترتیب مدنا ثابت کرد که هنوز هم در اوج است.

آفتاب: تور جهانی جدید مدنا با نام " ام دی ان ای" عنوان پر درآمد ترین تور سال ۲۰۱۲ را بخود اختصاص داد به این ترتیب مدنا ثابت کرد که هنوز هم در اوج است.

مدنا از ماه می امسال تور بزرگ خود را آغاز کرده است و در این تور که نهمین تور جهانی اوست به بسیاری از کشورهای سراسر دنیا سفر کرده و کنسرت برگزار کرده است .

تور جهانی ستاره مشهور پردرآمدترین تور 2012

اما این کار و تلاش سخت مدنا بی پاسخ نماند زیرا درآمد حاصل از این تور حدود ۲۲۸ میلیون دلار بود و توسط مجله بیلبورد به عنوان سود آورترین تور سال ۲۰۱۲ انتخاب و معرفی شد.

تور بروس اسپرینگستین که هنوز هم ادامه دارد با درآمد ۱۹۸ میلیون دلار در مکان دوم جدول پردرآمدترین تورهای سال ۲۰۱۲ مجله بیلبورد قرار گرفت.

تور راجر واترز ، راکر سابق گروه پینک فلوید که از سال ۲۰۱۰ شروع شده است با درآمد ۱۸۶ میلیون دلار جایگاه دوم را بخود اختصاص داد و تور جدید سیرک دوسل با نام " مایکل جکسون جاویدان " با درآمد ۱۴۷ میلیون دلار عنوان چهارم را بخود اختصاص داد.

تور کلد پلی ، راکر انگلیسی با درآمد ( ۱۴۷ میلیون دلار ) در مکان پنجم ، تور لیدی گاگا با در آمد ۱۲۴ میلیون دلار در مکان ششم ، تور بابرا استریسند با درآمد ۴۰ میلیون دلار در ردیف هفتم ، تور سر التون جان با ۳۲ میلیون دلار در مکان هشتم ، تور جاستین بیبر با درآمد ۳۰ میلیون دلار در ردیف نهم این لیست قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج