۳۸۸۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اولویت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه

عیسی کلانتری دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: وزارت نیرو نباید شیوه مدیریت منابع آب کشور را به خواسته یک وزارتخانه یا یک سازمان تغییر دهد. منابع آب کشور محدود است و این منابع باید به بهترین شکل مدیریت شود.

خبرآنلاین: عیسی کلانتری دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: وزارت نیرو نباید شیوه مدیریت منابع آب کشور را به خواسته یک وزارتخانه یا یک سازمان تغییر دهد. منابع آب کشور محدود است و این منابع باید به بهترین شکل مدیریت شود.

در جریان برگزاری سی امین نشست کمیته هماهنگی ستاد احیای دریاچه ارومیه، موضوع پروژه آب از حوضه کلاس بررسی شد.

در این نشست عیسی کلانتری دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه، مسعود تجریشی مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق این ستاد و کارشناسان و مشاوران آن و برخی مدیران وزارت نیرو حضور داشتند.

دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه در مورد تخصیص و برنامه ریزی منابع آب حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز گفت: وزارت نیرو باید تکلیف تخصیص آب کل دریاچه ارومیه را برای سال جاری مشخص کنند و اعلام نمایند چقدر آب به این دریاچه تخصیص داده خواهد شد.

وی ادامه داد: البته طبق مصوبه هیات دولت در دو سال گذشته کل آب انتقالی از سد کانی سیب برای دریاچه است.

کلانتری تاکید کرد: تا زمانی که دریاچه ارومیه آب نیاز دارد؛ تخصیص آب دریاچه و نیاز زیست محیطی آن بعد از شرب در الویت خواهد بود. درنتیجه وزارت جهاد کشاورزی موظف است با افزایش بهره وری آب در حوضه آبریزی دریاچه ارومیه و حتی کل کشور منابع آب کشور در بخش کشاورزی مدیریت کند.

دبیر و مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد: وزارت نیرو مدیریت منابع آب را به خواسته یک وزارتخانه یا سازمان تغییر ندهد. منابع آب کشور محدود است و این منابع را باید به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا چرا این قدر این دریاچه براتون عزیز شده؟ آن زمان که باید از خشک شدنس جلوگیری می کردید اقدامی نکردید. مگر هفتاد و هفت سد کشور خالی از آب نشده؟ مگر زاینده رود، هامون و منابع زیرزمینی آب با مشکل مواجه نیستند که گیر به این دریاچه دادید؟ مگر خود دریاچه خزر حدود یک متر از عمق آبش پایین نیومده که می خواهید در این وضعیت اقتصادی میلیارد میلیارد خرجش کنید؟ چرا در جلوگیری از خشک شدنش کوتاهی کردید؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج